|
26.699
netweters
|
165.981
antwoorden
|
|
22.273
vragen
|
Goedemiddag, ik keek eventjes in de My Telenet app (op IOS), en nu blijkt dat na de werken van gisteren; dat dit probleem (zie foto) ontstaat…
heeft iemand nog die melding?
De melding bevat dat het verbruik blok (bij home pagina), niet geladen kan worden.
Het zegt letterlijk: “Oeps! Er ging iets mis” …
Handig om te weten: ik gebruik IOS 27 Dev bèta 3…
Ik heb ook het probleem, dat m’n profiel foto (in my Telenet app iOS), niet wordt geladen. Maar op alle my Telenet websites wel. Ik heb al contact gehad een tijdje gelden om dit te melden; maar nog niet gefixt…
Weet iemand hier iets op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb net nog in de my Telenet Website gekeken, en daar hetzelfde probleem…
Is dit normaal gedrag van My Telenet?
@MatteoMenu schreef:Is dit normaal gedrag van My Telenet?
Als het normaal was stond er niet "Er ging iets mis"
dus het kan effectief een probleem zijn bij telenet zelf?
Best melden aan Telenet zeker via de chat heb je een bewijs dat je mobile data (foto ) niet kon raadplegen
In geval van extra gebruik op je mobile ,dan wordt er een commerciële geste toegepast
Jij kan er niet veel aan doen , zal wel goed komen gewoon melden meer kan je niet doen
Ik zal inderdaad eventjes een Telenet chat aangaan, via my telenet.
Ik heb 2 minuten geleden nog eens my telenet gecheckt, en nu worden er geen gegevens geladen...
Maar heb jij dit zelf ook?
ik ga een foto uplouden, maar het kan wel ff duren tegen dat het openbaar beschikbaar is...
@luc55
Ik heb net een volledige uitleg gestuurd naar Telenet chat. Ik zal je op de hoogte houden, via deze post.
Zodat we het mss samen nog beter kunnen bekijken enz.
Beste, hier hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen maar nergens kan ik persoonlijke gegevens ophalen. Geen verbruik, geen overzicht van mijn abonnement, geen adres, ... .
In de chat vroegen ze mijn contractnummer, adres en laatste cijfers van ID kaart
Ze zullen het wel op pakken je krijgt zeker antwoord kan wel een paar dagen duren
Ik stap morgen naar een Telenet center. Deel liever geen persoonlijke info via chat. Toch vreemd. Fout in de database?
Een Telenet Center is eigenlijk al een grote stap ver... Ik heb dus via die chatbot (dan naar Telenet Werknemer) gestuurd, van al die problemen. Dan een paar uren daarachter, kreeg ik een berichtje terug. De persoon die met mij contact had, ging met mij alles verder bekijken. Hij had zelf nog eens My Telenet geopend, en hij zei dat er geen problemen waren...
Na de werken gisteren werkte alles terug vanaf middernacht.👍