24796
netweters
|
152744
antwoorden
|
20735
vragen
|
Sinds eergisteren krijg ik altijd maar dergelijke melding als ik telenettv.be open. Hiervoor geen probleem wij gebruiken dit al maanden elke avond. Ik heb ook verschillende webbrowsers geprobeerd heeft niets uitgehaald maar voor een of andere reden gaat het de eerste keer wel als ik een andere webbrowser probeer maar dan niet meer.
Woensdagavond was er inderdaad een probleem met de telenettv.be website. Vrijdagavond is er uiteindelijk om 21:15 een workaround toegepast om het probleem op te lossen. Normaal zou je het nu dus niet meer mogen ervaren. Indien wel, maak zeker je cache & cookies leeg en herstart je browser. 😉
Indeed, via Firefox moest ik ook mijn apparaat opnieuw programmeren.
@patrick37 @vdmsven cache en cookies clearen is zeker niet ideaal voor het aantal geregistreerde toestellen. Was ook enkel een advies als het nog niet uit zichzelf was opgelost na de workaround die Telenet had geïmplementeerd.