Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 272
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Foutmelding 'opties beheren' in mijn Telenet

@Bjarne @Suzy plezant he als je zoals bij mijn thuisnetwerk ook dit scherm krijgt, het was toch opgelost niet?!? 😉 begint een heel klein beetje belachelijk te worden, benieuwd hoeveel maanden ik en nog andere moeten wachten totdat dit opgelost raakt 🤔

 

 

Schermopname (31).png

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Re: Netflix en Streamz combo

6 reacties
FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Foutmelding 'opties beheren' in mijn Telenet

Hoi TRL!
Het is begrijpelijk dat je dit vervelend vindt, maar blijf je wel on topic? Deze reactie plaats je best onder de threads rond de foutmeldingen op Mijn Telenet.
Je kan hiervoor ook altijd contact opnemen met de klantendienst, zodat de achterliggende diensten extra voorbeelden hebben om te onderzoeken. Vermeld hierbij zeker wat je precies probeerde te doen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 272
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Foutmelding 'opties beheren' in mijn Telenet

@FrederikC er is al een dossier aangemaakt meer als een maand geleden en ondertussen ook al eens terug de moeite gedaan om opnieuw de klantendienst te bellen en ze gingen mij binnen de 48uur terug bellen, niet dus.

en het is toch wel een beetje on topic e, als je het zelf niet kan bestellen is...

Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

Foutmelding 'opties beheren' in mijn Telenet

In dit topic kan je de Netflix-Streamz-combo bespreken. Er zijn andere borden voorzien om foutmeldingen en issues te bespreken. Hoe dan ook is deze melding iets dat door Telenet zelf opgelost moet worden. Ik begrijp dat het lange wachten niet fijn is, maar momenteel is het erg druk op de klantendienst en de backoffices. Bedankt voor het geduld alvast.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 272
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Foutmelding 'opties beheren' in mijn Telenet

@Lieselot91 ik ben al velen jaren klant bij Telenet en ben nog niet van plan weg te lopen maar ik moet niet het slachtoffer zijn dat jullie er een GIGANTISCHE knoeiboel van maken sinds het vernieuwde mijn telenet.

en allemaal leuk die nieuwe packs als je ze kan bestellen of in het slechtste geval kan opzeggen, maar bij mij en vele andere lukt dat niet.

en dat het zeer druk is bij de klantendienst en backoffice dat hebben jullie alleen maar aan julliezelf te danken, met die excuses moet je niet afkomen.

mss in het vervolg eerst grondig testen en dan in gebruik nemen en niet omgekeerd!

moest ik zo lang wachten om mijn factuur te betalen zouden mijn diensten al lang zijn afgesloten en zou ik ook niet met excuses moeten afkomen van dit of dat! 😉

mss moeten we allemaal eens massaal niet betalen of bij de concurrentie gaan mss worden jullie dan wel eens wakker 🤔

 

ps: ondertussen al weer een halfuur aan de lijn, ik ken de wachtmuziek al van buiten 😁

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 529
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Foutmelding 'opties beheren' in mijn Telenet

@TRL Ik heb jouw bericht in een apart topic gegoten aangezien je een specifiek probleem ervaart bij de opties beheren in Mijn Telenet.

Dit staat los van het Streamz-Netflix topic. Zo blijft het overzichtelijker voor iedereen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

pierre71
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding 'opties beheren' in mijn Telenet

heb ik zo al meer an 5 maanden! is er dan géén oplossing?