24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
@Bjarne @Suzy plezant he als je zoals bij mijn thuisnetwerk ook dit scherm krijgt, het was toch opgelost niet?!? 😉 begint een heel klein beetje belachelijk te worden, benieuwd hoeveel maanden ik en nog andere moeten wachten totdat dit opgelost raakt 🤔
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Re: Netflix en Streamz combo
Hoi TRL!
Het is begrijpelijk dat je dit vervelend vindt, maar blijf je wel on topic? Deze reactie plaats je best onder de threads rond de foutmeldingen op Mijn Telenet.
Je kan hiervoor ook altijd contact opnemen met de klantendienst, zodat de achterliggende diensten extra voorbeelden hebben om te onderzoeken. Vermeld hierbij zeker wat je precies probeerde te doen.
@FrederikC er is al een dossier aangemaakt meer als een maand geleden en ondertussen ook al eens terug de moeite gedaan om opnieuw de klantendienst te bellen en ze gingen mij binnen de 48uur terug bellen, niet dus.
en het is toch wel een beetje on topic e, als je het zelf niet kan bestellen is...
In dit topic kan je de Netflix-Streamz-combo bespreken. Er zijn andere borden voorzien om foutmeldingen en issues te bespreken. Hoe dan ook is deze melding iets dat door Telenet zelf opgelost moet worden. Ik begrijp dat het lange wachten niet fijn is, maar momenteel is het erg druk op de klantendienst en de backoffices. Bedankt voor het geduld alvast.
@Lieselot91 ik ben al velen jaren klant bij Telenet en ben nog niet van plan weg te lopen maar ik moet niet het slachtoffer zijn dat jullie er een GIGANTISCHE knoeiboel van maken sinds het vernieuwde mijn telenet.
en allemaal leuk die nieuwe packs als je ze kan bestellen of in het slechtste geval kan opzeggen, maar bij mij en vele andere lukt dat niet.
en dat het zeer druk is bij de klantendienst en backoffice dat hebben jullie alleen maar aan julliezelf te danken, met die excuses moet je niet afkomen.
mss in het vervolg eerst grondig testen en dan in gebruik nemen en niet omgekeerd!
moest ik zo lang wachten om mijn factuur te betalen zouden mijn diensten al lang zijn afgesloten en zou ik ook niet met excuses moeten afkomen van dit of dat! 😉
mss moeten we allemaal eens massaal niet betalen of bij de concurrentie gaan mss worden jullie dan wel eens wakker 🤔
ps: ondertussen al weer een halfuur aan de lijn, ik ken de wachtmuziek al van buiten 😁
@Ex-Netweter Ik heb jouw bericht in een apart topic gegoten aangezien je een specifiek probleem ervaart bij de opties beheren in Mijn Telenet.
Dit staat los van het Streamz-Netflix topic. Zo blijft het overzichtelijker voor iedereen.
heb ik zo al meer an 5 maanden! is er dan géén oplossing?