24750
netweters
|
152317
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo,
Sedert kort krijg ik bij het opstarten van de Yelo Play app onmiddellijk de melding "Yelo Play is gestopt".
Dit is enkel op de Samsung Galaxy S4 sm-t530. Op andere toestellen werkt het prima.
Alles reeds geprobeerd: app verwijderd en terug geplaatst / hard factor reset / tv-app geïnstalleerd (is niet compatibel met mijn toestel) ...
Heeft er iemand een oplossing aub.
Alvast bedankt voor de hulp.
Vriendelijke groet, Bruno
Kijk eens na of je alle updates hebt binnengehaald.
Zoek eens naar systeemupdate en doe eens een check.
Mijn toestel bleek op die manier van vreemde kuren af te raken.
Even een andere draad bekeken. Dat is echter niet echt hoopvol.
https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/yelo-play-is-gestopt/td-p/18929
Wat je wel nog kan doen is alle specs van dat toestel eens doorgeven naar Telenet via soc media.
Als het dan is wat er de andere draad vermoed wordt kan men dat eens nazien voor jouw toestel.
Geef dan wel de volgende zaken door: merk en type toestel, OS, datum van recentste update.
In Instellingen, Apps, kies Yelo Play. Afhangend van welke Android versie zij de stappen die volgen verschillend, ik geef de stappan van een Android 10, gekocht als Android 9. Kies Opslag, Gegevens wissen (hierdoor is ook de cache gewist). Ga één stap terug en klik onderaan op Gedwongen stoppen.Verlaat Apps en instellingen. Probeer nu opnieuw Yelo Play. Mogelijk duurt het opstarten wat langer.
Hallo,
Bedankt voor de info, alle stappen zoals beschreven uitgevoerd ...
Helaas : onmiddellijk "YeloPlay is gestopt"
Bedankt om mee te helpen zoeken naar een oplossing.
Alle hulp is welkom.
Gr Bruno
Het gaat dus over een
SAMSUNG
GALAXY
SM-T530
ANDROID 5.0.2
Vandaag hard factory reset gedaan
Vandaag alle app's geüpdatet
Bedankt om te helpen zoeken naar oplossingen
Deze info wel doorgeven naar klantendienst Telenet. Hier alleen doorgeven gaat geen oplossing geven.
Niet telefonisch doorgeven naar de klantendienst. De kans dat het dan op de juiste plaats terechtkomt is niet groot.
Nee hoor niet geroot, zou trouwens niet weten hoe.
Wel jammer dat alles zo snel "te oud" wordt.
Tablet doet het voor de rest nog prima.
Ik blijf toch nog hopen op een oplossing.
Bedankt
Hier zelfde probleem, Samsung Note 3 (SM-N9005) Android 5.0
"Yelo Play is gestopt"
RAPPORT OK
we zitten nu aan Android 10 er komt een moment van afscheid nemen hoe goed het ook nog werkt de ondersteuning van zeer oude toestellen kruipt veel tijd in om bij te houden
Nog even ter info ... ondertussen werkt Yelo terug zonder dat ik hiervoor iets heb gedaan. Probleem en oplossing ligt dus hoogst waarschijnlijk bij telenet.
inderdaad werkt terug op mijn Samsung Note 3 (SM-N9005) Android 5.0
"Yelo Play" verwijdert en de versie 4.24.1 (1 sep. 2020) geïnstalleerd