Beantwoorden
yw123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

Aanmelden op Telenet lukt NIET met mijn Iphone 12 Pro; steeds weer 'verkeerde login of paswoord' boodschap, alhoewel dezelfde gegevens perfekt werken met mijn PC en zelfs met mijn Ipad van een oudere generatie !

"We behandelen je vraag" boodschap na telefonische oproep, maar daar blijft het bij... geen nieuws, geen oplossing !!!

Hoe kan dit nu ???

 

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Kan NIET aanmelden met Iphone

8 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1137
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

En waar probeer je dan net in te loggen? Webmail, TV-app, MyTelenet ...


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

@yw123 

Via je pc is dat dan ook eventueel de zelfde browser die je gebruikt ? Anders op je iPhone eens dezelfde browser pakken of eens je cashe en cookies legen dat wil ook wel eens helpen als je safari gebruikt. Maar ook eens zeggen waar en wat je precies wil doen zoals @WG94 ook al aangeeft want nu is het maar raden waar je wil in loggen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
yw123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

op mijn PC kom ik direct binnen op Telenet-TV; ik hoef daar geenbrowser voor te openen...

Op mijn Iphone raak ik nergens binnen; niet op 'Mijn Telenet', noch op de app 'Telenet TV' ; wat ik ook maar wil starten, ik kom telkens weer terug op het scherm om aan te melden en wat ik ook invul alles wordt geweigerd met de boodschap 'Je gebruikersnaam en / of wachtwoord zin verkeerd' !

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

@yw123 

Ok dus je probeert via de Telenet tv app en de My Telenet app in te loggen en dat werkt dan enkel op de pc. 

Je zou eens kunnen proberen om de apps te verwijderen en opnieuw te installeren dat kan wel eens helpen. Moest dat geen oplossing brengen zou ik het wachtwoord eens aanpassen dit zou ook kunnen helpen aan een oplossing. Maar kan natuurlijk geen garantie geven dat dit ook daadwerkelijk de oplossing is. 

Als ik hier inlog met gebruikersnaam en wachtwoord zoals ik ook doe op de Macbook heb ik geen problemen dus ik merk niet direct dat dit geen algemeen probleem is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
yw123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

Heb ik uiteraard reeds gedaan, maar geen verbetering en wat me het meest verbaast is dat op mijn oude Ipad alles vlot verloopt !!!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

@yw123 

Heb je op je iPhone reeds een update gedaan of gehad ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
yw123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

ja, uiteraard; ik volg zeer strict alle updates op de Iphone !

yw123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding tijdens aanmelden met iPhone.

Hallo allemaal,

toch effen vermelden dat ik er in geslaagd ben mijn 'aanmeldprobleem' op te lossen; wat deed ik ?

- nieuw paswoord aangevraagd voor aanmelden met mijn Iphone en daarin hetzelfde paswoord ingevuld ... nu kan ik aanmelden op al mijn apparaten !