24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Vandaag probeerde ik bij de geavanceerde instellingen bij "mijn telenet" een paar poorten open te zetten voor mijn home server. Echter krijg ik gewoon een blanco pagina wanneer ik dit probeer. Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben of dat dit een technisch probleem bij telenet zelf is. Toevallig werkte het gisteren nog perfect. Alle hulp is zeer welkom.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Terug naar af...
Na de onderhoudswerken van deze morgen heb ik nu terug geen toegang meer tot mijn geavanceerde instellingen...
Mijn aanslepende problemen met mijn geblokkeerde mailadressen (sinds januari aub) geraken ook niet opgelost.
Bellen naar de klantendienst heeft geen nut want die mensen zijn blijkbaar alleen maar geïnstrueerd om de telefoon op te nemen en een voorgekauwde tekst voor te lezen.
Ik begin het spuugzat te worden...
Excusez le mot
Hier ook terug naar af...
Na de onderhoudswerken van deze morgen heb ik nu terug geen toegang meer tot mijn geavanceerde instellingen.
Als ik aanklik krijg ik zelfs geen foutmelding te zien maar gewoon een blanko scherm.
Waar is men daar toch mee bezig.😠
@FVDM @Weetnetter momenteel is er een algemeen probleem met verschillende Telenet platformen, Mijn Telenet is er één van. Dit staat even los van de 'geavanceerde instellingen'-pagina, dit kan ook op andere pagina's op Mijn Telenet voorvallen. Bedankt voor jullie melding hierover, maar laten we even afwachten tot het algemene probleem opgelost is, hopelijk snel!
Tussen 01h vannacht tot 10h vanmorgen,had Telenet verbeteringswerken,en kon je niet op 'mijn Telenet'
Ja dat kan best zijn, daar heb ik geen idee van. Maar het is ondertussen 15 uur en het probleem doet zich nu voor.
Ge zijt niet alleen als dat een troost mag zijn.😀
"Na de onderhoudswerken van deze morgen heb ik nu terug geen toegang meer tot mijn geavanceerde instellingen."
Ik kan geen port forwards doen, daar deze pagina blanco is.
Dit is een algemeen probleem dat gisteren opdook na de "verbeteringswerken" op Mijn Telenet: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Geavanceerde-instellingen-geeft-blanco-pagina/td...
Idem hetzelfde probleem sinds 8/05/2023 na update(?) modem. Verschillende uren geen Internet gehad in de morgen van 8/05/2023.
Modem laten herstarten op 9/05/2023, maar nog steeds niet opgelost.
Ook via WhatsApp melding gemaakt van dit probleem.
We hadden verwacht dat dit probleem (blanco pagina) zou opgelost geraken tezamen met de andere platform problemen van gisteren, maar blijkbaar is dat niet het geval. Bedankt voor al jullie meldingen, we hebben het uiteraard intern doorgegeven met jullie voorbeelden en informatie. Excuses voor het ongemak weeral met deze pagina!
Hier ook terug naar af "Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina."
Ik ben benieuwd hoe lang we weeral gaan moeten wachten op een oplossing.
Het wordt precies de processie van Echternach.
Ik begin mij toch stilaan vragen te stellen bij de bekwaamheid van "het achterliggend IT-echelon".
Dit duurt nu al 6 maanden en persoonlijk zie ik bitter weinig verbetering.
Alleen het probleem met mijn mailboxen is opgelost geraakt en dan nog via de Ombudsdienst.
Het probleem met mijn geblokkeerde en ergens "zwevende" e-mails lijkt blijkbaar qua belangrijkheid ergens achteraan de lijst te bengelen.
Misschien toch nog eens een verzoekje doen via Luc Tuerlinckx...
Als er bij 92% van de klanten geen problemen voordoen,is het moeilijk te geloven dat de IT techniekers niet bekwaam zijn,
Mischien eens beroep doen op de IT'ers van Ziggo NL.