Beantwoorden
Ludo_Deridder
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Geen Yelo Play of Play Sports meer

Sinds gisteren kan ik geen Yello Play of Play Sports meer bekijken op mijn PC. 

Yello Play geeft alleen een zwart scherm, bij aanmelden op Play Sports krijg ik volgende foutmelding: 

"oAuth1 provider

Please go back to your client application and try again, or contact the owner and ask for support"

Wat is er aan de hand? Indien er algemene technische problemen zijn, kan men wel de klanten op de hoogte brengen vind ik. 
Ludo

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen Yelo Play of Play Sports meer

Heb je al eens uitgelogd en terug ingelogd?

0 Likes
Ludo_Deridder
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Geen Yelo Play of Play Sports meer

Alle truken van de foor al geprobeerd. 😉 
De foutmelding krijg ik trouwens bij aanmelden. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen Yelo Play of Play Sports meer

@Ludo_Deridder op 22/07 was er blijkbaar effectief een algemeen probleem voor Play Sports waardoor je deze foutmelding te zien kreeg. Dit probleem werd opgelost op 24/07. 

 

En voor Yelo Play dat een zwart scherm geeft, kijk je best eens naar deze thread. Heb het net eens nagekeken en daar is er blijkbaar ook een algemeen probleem voor sinds 31/07. Telenet tracht dit zo snel mogelijk op te lossen. In tussentijd kan je eventuele ad blockers uitschakelen of yeloplay.be toevoegen aan 'trusted' websites. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes