24755
netweters
|
152395
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hallo
Na enkele dagen wordt ik steeds gevraagd om opnieuw in te loggen op Telenet apps.
Dit gebeurd bij alle apps (Telenet app, Triiing, Yeloplay en Sports), maar niet altijd op hetzelfde moment.
Ik gebruik een gewone Samung en voer geen cash of data wipes uit.
Mijn gsm runt ook stock Chrome. Ik vermoed dat de browser de boosdoener is, aangezien deze voor de authenticatie wordt gebruikt. << Ik zou niet weten waarom Telenet dit doet. Er is geen enkele andere provider die het zo doet, zelfs Base niet.
Iemand die dezelfde problemen ervaart of er eventueel een oplossing voor heeft?
Alvast bedankt.
Als ge op uw PC u registreert in Yelo TV is dat inderdaad gekoppeld aan de browser die je op dat moment gebruikt. Gaat ge nogmaals naar Yelo TV met een andere browser moet ge u opnieuw registreren, dat zijn er dan al 2 van de 5 verbruikt. Zelfde PC maakt niet uit, zelfde user ID, maakt niet uit. Het is een andere browser en ge hebt prijs.