41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Is er een probleem met de telenet app waar je je wifi kan controleren enzovoort?
Duurt enorm lang voor ik stap verder kan.
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: telenet app probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gooi de app er eens af en zet hem opnieuw weer terug op
Echt mensen, met alle respect hoor.
Maar is dat nu het enige antwoord dat er kan gegeven worden?
Is eerste wat je steeds hoort, modem heropstarten, app opnieuw installeren, stekker uittrekken, reset doen.
Wordt hier allemaal geprobeerd voor er iets gepost wordt.
Hey @rudi1962 ,
Ik denk dat die vraag wordt gesteld met de beste intentie om jou te helpen. Mensen kunnen ook niet op voorhand weten of je dit allemaal al hebt getest, tenzij je dit allemaal meteen proactief meegeeft. Je zou verbaasd zijn hoe vaak die basisstappen over het hoofd wordt gezien. Uiteraard weten we nu wel dat je dit hebt gedaan, en denken wij verder wat je nog kan proberen. 😉
Bij jouw is het iets anders je kan niet verder zeg je
Bij veel gebruiker komt er een tekst (Oeps, er ging iets mis )
Dat heb jij niet je kan alleen niet een stap verder gaan zeg je daarmee dat we zeggen zet de app er terug op
De (Oeps, er ging iets mis) is een gekend probleem soms kunnen ze er iets aan doen maar is ook geen dringende zaak
wand alles werkt perfect
OK, reactie was misschien iets te hard.
Maar is steeds wat er geantwoord wordt eender waar je een vraag stelt.
Sluit topic maar, het werkt terug.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Best vervelend
De check and smile via we app op mijn iPhone werkt zoals het hoort ,geen problemen hiermee.