Beantwoorden
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

Inkomende oproep bij gebruik van Triiing

Ik gebruik Triiing graag om mee te bellen, maar er stoort me 1 ding enorm bij gebruik van deze app: als je belt via Triiing en een inkomende oproep krijgt op je gsm, wordt Triiing automatisch afgebroken en krijg je de inkomende oproep te zien. Je kan pas verder bellen als je de inkomende oproep hebt afgewezen.

Kan er niet voor gezorgd worden dat een inkomende oproep discreet wordt aangekondigd (net zoals signaal 2e oproep doet bij een 'normaal' gsm-gesprek) zonder de uitgaande Triiing oproep in wacht te zetten?

0 Likes
4 reacties
Yannick_
Professional Weetjesweter
Berichten: 56
My smart Valentine Trick or treat? Goed bezig! All I want for X-mas is YOU

Inkomende oproep bij gebruik van Triiing

Hoi iRo212, we geven de suggestie verder door, alvast bedankt!

Yannick

Yannick

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

EC
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Inkomende oproep bij gebruik van Triiing

We zijn nu 2 jaar later dan de vorige vraag, en probleem doet zich nog voor. Of zijn mijn settings fout?

"Bij gebruik Triing : bij inkomend nieuw gesprek wordt Triing gesprek verbroken" ... Oplossing?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Inkomende oproep bij gebruik van Triiing

Gebeurt bij niet. Onlangs aan het bellen via Triiing en opeens werd ik opgebeld. Gesprek werd niet onderbroken en ik heb de andere oproep onderbroken.

 

Edit: Oei, dit is idd hetzelfde probleem...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Inkomende oproep bij gebruik van Triiing

@EC, na deze post hebben we dit doorgegeven intern. Maar er werd uiteindelijk beslist om hier niets aan te veranderen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes