Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Inloggen op Telenet app lukt niet meer sinds iOS 13.3

Geachte

Ik heb een probleem met de Telenet app.Ik kan niet meer inloggen

Als ik de app verwijder en terug herinstalleer lukt dit wel,maar als ik de app afsluit lukt het niet meer om in te loggen.

Ik zou dus eigenlijk altijd de app moeten verwijderen en terug herinstalleren.

Ik bezit een IPad Pro en ik heb de indruk dat het probleem is begonnen na update van het IOS systeem. Mijn systeem is nu IOS 13.3.

Ik heb contact gehad met de technische dienst van Telenet kreeg enkel als antwoord dat men mij niet kon helpen.

Ik heb tevens een iPad Air 2.

Hier lukt het wel maar kan niet inloggen gezien het toetsenbord in het midden verschijnt van de app als deze is geopend,het is onmogelijk om een tekst te typen.

Op deze iPad tevens iOS 13.3

Mogelijk oorzaak en oplossing voor dit euvel.

Mvg.

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

Inloggen op Telenet app lukt niet meer sinds iOS 13.3

@Ex-Netweter 

Werken andere apps wel naar behoren? Rondneuzend op het net lijkt er wel wat meer mis te zijn.

Oplossingen die aangereikt worden lijken ook meer op rondsturen tot bij ontwikkelaars van apps, in dit geval Telenet.

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Inloggen op Telenet app lukt niet meer sinds iOS 13.3

Ik heb alles geprobeerd.

Heb contact gehad met Apple.

zij zeggen dat het probleem bij Telenet ligt.

Heb met hun contact gehad en zoals gewoonlijk werkte bij hun de app perfect.

De problemen deden zich voor naar update van het iOS besturingssysteem van Apple.

Normaal gesproken zou Telenet een update moeten doen voor hun app.

0 Likes
Smets56
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Topicwurm! Complimentendag Say what?! Happy New Year!

Inloggen op Telenet app lukt niet meer sinds iOS 13.3

Meld je je dan elke keer af in de app?

Want ik heb me éénmalig aangemeld en als ik de app open kom ik direct op mijn gebruiker terecht.

En ik gebruik ook iOS 13.3 op zowel iPad als iPhone..

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5705
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Inloggen op Telenet app lukt niet meer sinds iOS 13.3


@Ex-Netweter  schreef:

Ik heb alles geprobeerd.

Heb contact gehad met Apple.

zij zeggen dat het probleem bij Telenet ligt.

Heb met hun contact gehad en zoals gewoonlijk werkte bij hun de app perfect.

De problemen deden zich voor naar update van het iOS besturingssysteem van Apple.

Normaal gesproken zou Telenet een update moeten doen voor hun app.


Natuurlijk is het volgens Apple niet hun schuld, maar van een ander. Als Apple er niet in slaagt om een nieuwe variante van hun os geschikt te maken voor de apps ontwikkeld en werkend onder een vorige versie is Apple onschuldig. 

De werelddomininantie van Apple is meer dan voldoende om de schuld bij een ander te leggen.

 

Je mag gerust Apple door Google veranderen. Dat verandert niets aan het verhaal.