24757
netweters
|
152449
antwoorden
|
20707
vragen
|
Als proefpersoon van de nieuwe digicorder zou die geïnstalleerd worden op woensdag 18/07 maar door omstandigheden kan dit die dag niet doorgaan wou afspraak verzetten via Telenet zelf maar dit gaat niet. Moest het via de netweters doen. Kan iemand helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
heb al 2 keer ook telefoon gemist als ze belden, heb al telenet zelf gebeld ook voor hen zelf aan de telefoon te kunnen krijgen om een afspraak te maken, maar geen succes,
hoop dat ik ze nog te pakken krijg om een afspraak te maken om de test toch te kunnen doen.
Mij hadden ze twee keer gebeld via privenummer en kon ze dus niet terugbellen daar ik niet wist dat het voor de box was(zelfs niets op voicemail achtergelaten).
Ze hebben mij na het weekend zelf terug gebeld en zo is alles toch in orde gekomen. Dus ik neem aan dat ze u nog zullen bellen.
Heb juist eens wat opgezocht. Je kan eventueel via een andere weg gaan om contact te krijgen en een afspraak te maken voor de installatie.
Kijk eens bij de netweters onder IPTV-TP Link (Hardware en instellingen) Het eerste bericht van Suzy daar staat in dat als je via die mail reageert dat er dan met uw contact wordt opgenomen voor een afspraak.
Stijn, mijn digicorder is 10 jaar oud, is er nog een mogelijkheid om mee te doen met de test van de nieuwe digicorder, hoe werkt dit?
Groetjes
Hoe komt het dat wij geen antwoord krijgen op onze vraag wanneer Telenet zal terugbellen en ook niet op onze privé berichten aan Suzy en Stijn (met vermelding van ons klantennummer)?
Wij hebben wel een mail gekregen dat we geselecteerd zijn en de belofte dat ze vorige maandag zouden terugbellen. Vandaag donderdag 12/07 nog steeds niemand gehoord om een afspraak te maken.
Hoi Stijn,
Ik had geen probleem voor het installeren van de nieuwe digibox. Ik had gewoon een antwoord gegeven op de vraag. Voor mij is alles in orde, ze komen de nieuwe digibox de 19de juli installeren
Mvg,
Jean-Pierre(JPR)
Sorry Stijn, heb nu pas door dat de oplossing eigenlijk aan Willem gestuurd was. Heb mij gewoon vergist daar ik die mail ook binnen kreeg. NOg nieuw hier 😉
@Primski@ schreef:Stijn, mijn digicorder is 10 jaar oud, is er nog een mogelijkheid om mee te doen met de test van de nieuwe digicorder, hoe werkt dit?
Groetjes
Wie tester is zou nu al een bericht moeten gekregen hebben. Is dat bij jou niet het geval, dan hoor je niet bij de testers.
Indien er toch nog mensen afhaken om de nieuwe digicorder te testen wil ik mij uiteraard kandidaat stellen.
Ik heb vorige week een email gekregen dat ik niet geselecteerd ben.
Mijn configuratie is een wigo 3GB met 1 digicorder in huis.
eens benieuwd of deze nieuwe digicorder werkt op de huidige modem of er een nieuwe voor nodig is
de huidige modem blijft staan of hangen, is al een Docsis 3.0 versie bij vele, als je deze nog niet hebt zullen ze deze vervangen maar dacht dat dit ook 1 van de vereiste was.
deze zijn al aangepast voor Cloud oplossingen enz.
maar een modem heeft niet veel te zien met de nieuwe box,
de modem dient enkel om een signaal te sturen als men iets opvraagt of iets anders aanpast van pakket via de ontvanger.
en die zal dienen voor als men streams zou kunnen gebruiken op de box enz.