Beantwoorden
willem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be It's your eighth party!

Installeren test nieuwe digicorder

Als proefpersoon van de nieuwe digicorder zou die geïnstalleerd worden op woensdag 18/07 maar door omstandigheden kan dit die dag niet doorgaan wou afspraak verzetten via Telenet zelf maar dit gaat niet. Moest het via de netweters doen.  Kan iemand helpen.

Tags (1)
0 Likes
25 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Installeren test nieuwe digicorder

@willem , je mag jouw klantennummer doorsturen naar mij via een privébericht. Dan geef ik het hier door. Je mag me zeker ook even laten wanneer het wel voor jou zou passen.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Installeren test nieuwe digicorder

Vorige week is mijn vrouw gebeld om een afspraak te maken om de TV Box te installeren.
 
Ik was op het werk en had onze werkagenda bij.  
De persoon aan de telefoon beloofde om maandag terug te bellen (ik was dan thuis na mijn weekendwerk)
Echter hebben wij tot op vandaag niemand meer gehoord.  
 
Graag zouden wij alsnog willen doorgaan meet de TV Box te testen. Kan dit nog?  
Alvast bedankt en prettige dag  
 
Martine & William
 
(Privé bericht gestuurd naar Stijna & Suzy met ons klantennummer)
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installeren test nieuwe digicorder

heb al 2 keer ook telefoon gemist als ze belden, heb al telenet zelf gebeld ook voor hen zelf aan de telefoon te kunnen krijgen om een afspraak te maken, maar geen succes, 

hoop dat ik ze nog te pakken krijg om een afspraak te maken om de test toch te kunnen doen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JPR
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Installeren test nieuwe digicorder

Mij hadden ze twee keer gebeld via privenummer en kon ze dus niet terugbellen daar ik niet wist dat het voor de box was(zelfs niets op voicemail achtergelaten).

Ze hebben mij na het weekend zelf terug gebeld en zo is alles toch in orde gekomen.  Dus ik neem aan dat ze u nog zullen bellen.

JPR
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Installeren test nieuwe digicorder

Heb juist eens wat opgezocht. Je kan eventueel via een andere weg gaan om contact te krijgen en een afspraak te maken voor de installatie.

 Kijk eens bij de netweters onder IPTV-TP Link (Hardware en instellingen) Het eerste bericht van Suzy daar staat in dat als je via die mail reageert dat er dan met uw contact wordt opgenomen voor een afspraak.

Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Installeren test nieuwe digicorder

Stijn, mijn digicorder is 10 jaar oud, is er nog een mogelijkheid om mee te doen met de test van de nieuwe digicorder, hoe werkt dit?

Groetjes

0 Likes
1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Installeren test nieuwe digicorder

Hoe komt het dat wij geen antwoord krijgen op onze vraag wanneer Telenet zal terugbellen en ook niet op onze privé berichten aan Suzy en Stijn (met vermelding van ons klantennummer)?

 

Wij hebben wel een mail gekregen dat we geselecteerd zijn en de belofte dat ze vorige maandag zouden terugbellen. Vandaag donderdag 12/07 nog steeds niemand gehoord om een afspraak te maken.

0 Likes
JPR
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Installeren test nieuwe digicorder

Hoi Stijn,

 

Ik had geen probleem voor het installeren van de nieuwe digibox. Ik had gewoon een antwoord gegeven op de vraag. Voor mij is alles in orde, ze komen de nieuwe digibox de 19de juli installeren

 

Mvg,

 

Jean-Pierre(JPR)

0 Likes
JPR
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Installeren test nieuwe digicorder

Sorry Stijn, heb nu pas door dat de oplossing  eigenlijk aan Willem gestuurd was. Heb mij gewoon vergist daar ik die mail ook binnen kreeg. NOg nieuw hier 😉

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Installeren test nieuwe digicorder


@Primski@  schreef:

Stijn, mijn digicorder is 10 jaar oud, is er nog een mogelijkheid om mee te doen met de test van de nieuwe digicorder, hoe werkt dit?

Groetjes


Wie tester is zou nu al een bericht moeten gekregen hebben. Is dat bij jou niet het geval, dan hoor je niet bij de testers.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Installeren test nieuwe digicorder

Indien er toch nog mensen afhaken om de nieuwe digicorder te testen wil ik mij uiteraard kandidaat stellen. 

Ik heb vorige week een email gekregen dat ik niet geselecteerd ben. 

Mijn configuratie is een wigo 3GB met 1 digicorder in huis.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installeren test nieuwe digicorder

vanmiddag eindelijk ook via telefoon bevestigd en afspraak volgende week.

ik ben benieuwd 😉 merci telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
leeuw1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Installeren test nieuwe digicorder

eens benieuwd of deze nieuwe digicorder werkt op de huidige modem of er een nieuwe voor nodig is

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installeren test nieuwe digicorder

de huidige modem blijft staan of hangen, is al een Docsis 3.0 versie bij vele, als je deze nog niet hebt zullen ze deze vervangen maar dacht dat dit ook 1 van de vereiste was.

deze zijn al aangepast voor Cloud oplossingen enz.

maar een modem heeft niet veel te zien met de nieuwe box, 

de modem dient enkel om een signaal te sturen als men iets opvraagt of iets anders aanpast van pakket via de ontvanger.

en die zal dienen voor als men streams zou kunnen gebruiken op de box enz.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes