24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Ik heb de app Triiing gedownloaded, maar ik kan niet aanmelden. App loop vast bij het klikken op aanmelden. App opnieuw geïnstalleerd. Zelfde resultaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het geprobeerd op de smartphone van mijn vrouw. Precies hetzelfde probleem. De app loopt steeds vast wanneer ik wil inloggen.
Raar maar waar, maar vandaag lukt het ineens wel...
@dawebmasta vreemd dat het zich uit het niets opeens heeft opgelost! Maar natuurlijk wel goed voor jou. Bedankt om het te laten weten. 😉
Ik heb hetzelfde probleem . Niewe samsung telefoon , reeds verschillende keren herinstaleerd . Blijft steeds lan hangen op inlogscherm om dan melding te krijgen app reageert niet ??
@louishufk schreef:Toch geen android 10 zoals bij @sb ?
Is daar al een oplossing voor?
Niet dat ik weet. Er is wel een dossier voor opgestart, dacht ik.
@sb schreef:
@louishufk schreef:
Toch geen android 10 zoals bij @sb ?
Is daar al een oplossing voor?
Niet dat ik weet. Er is wel een dossier voor opgestart, dacht ik.
Klopt, dit is in onderzoek bij Telenet. En bij Android 10 heb je geen inlog problemen, daar krijg je een melding 'geen verbinding' te zien in de app. En dit op de plek waar je normaal de status ziet van je connectie.
Neen , is android 9
Bel eens met de klantendienst. Misschien kunnen ze helpen. Het is ook mogelijk dat triiing op misterieuze wijze opstart. Je kan ook je Telenet paswoord eens wijzigen. Dan ben je al zeker dat dat juist is.
Hallo,
Hier hetzelfde op een Samsung Galaxy A7, Android versie 9, triiing app werkt plots niet meer en geeft steeds melding " Error, Er ging iets mis. Probeer het later opnieuw", en dit al een hele namiddag...
@louishufk Ja, al diverse keren, ook de app terug geïnstalleerd maar niets helpt, de app blijft vastlopen en ik blijf telkens dezelfde foutmelding krijgen ??
Je zal uiteindelijk moeten contact nemen met Telenet. Het zal wel eens werken maar waarom of waardoor is moeilijk te achterhalen.
Gewoon eens bellen en hopen dat het snel in orde komt. Dat is mijn ervaring met triiing.
Groeten
Zonet getest op mijn tablet en daar werkt de app zoals het moet, de tablet werkt wel met Android Versie 7.1.1, op de Smartphone Versie 9, zal morgen eens bellen of ze er een oplossing voor hebben... Alvast bedankt voor de info
Heeft triiing toegang tot alles waarvoor men altijd toegang vraagt? Locatie, camera, enz...
Eerst eens nakijken voor je belt.
Best toegang geven tot alles.
Groeten