Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

Heb dit probleem enkel in Firefox!

Het is zomaar begonnen. Niet bij een nieuwe versie van Firefox.

Deze vraag heb ik gepost met Chrome.

 

Ik krijg steeds deze foutmelding:

En soms deze:

"Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat."

Zelfs als ik helemaal niets in het antwoord zet.

In Chrome heb ik deze fout ook 1x gehad maar toen lukte het wel.

Wat is er aan de hand?

 

 
0 Likes
29 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@Ex-Netweter  

Dit probleem / opmerking zie ik soms ook. Ik werk met safari en heb dus soms , niet altijd , dezelfde melding. Kan zijn dat dit aan Khoros zelf ligt aangezien er toch al twee verschillende browser dit hebben. @Suzy of @FemkeD  kunnen dit misschien eens intern nakijken. Suzy is wel in verlof dus misschien kan @FemkeD  dit wel ergens op een to do lijstje zetten zodat dit eens bekeken kan worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@Ex-Netweter  Ik heb de indruk dat een windows10 update de boosdoener is. Ik han hier problemen met mijn Canons scanprogramma, die gaf plots aan dat er onvoldoende ruimte was op het gescande bestand op te slaan, al had ik nog ruim 200 GB. Heb moeten drivers en programma herinstalleren en de PC opnieuw moeten opstarten. En dan kreeg ik niet direct internetverbinding en moest ik de netwerkadapter nog eens uitzetten en terug aan.

Ik zou dit zeker ook eens doen. Computer volledig uitzetten en enkele minuten wachten en dan opnieuw opstarten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@igvfer  

Hoe kan je het dan verklaren op mijn Macbook ? Ik werk enkel met Mac en safari niks geen windows en heb hetzelfde probleem soms. Nogmaals niet altijd hé heel toevallig gisteren of eergisteren nog gehad.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@patrick37  Ik vrees dat updates zowel bij windows of IOS nogal dikwijls voor problemen zorgen. Webbrowsers en andere programma's moet zich telkens aanpassen aan die systemen. Ik heb die meldingen ook nog gehad betreffende die HTML Meestal moest ik dan een paar keer vernieuwen en raakte het opgelost. En die HTML code verandert ook nogal eens waarbij soms code in onbruik geraakt en de browser de oude code niet meer aanvaarden. Maar het kan goed zijn dat het in dat Koros programma verkeerd loopt.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@igvfer  

Die melding kan je wel laten verdwijnen want als je op posten drukt en nog eens posten dan verdwijnt de melding en kan je antwoorden op je topic. 

 

Dat het niet altijd goed gaat met bepaalde updates is geweten. Maar ik gebruik geen Chrome of iets op de MacBook enkel en alleen maar safari en ja daar gaat ook wel eens iets mis hoor. Apple is ook niet heilig in zijn updates. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@igvfer 

Ik heb het probleem reeds een paar dagen en mijn PC wordt dagelijks afgezet.

Bij Firefox lukt het me helemaal niet meer om iets te posten. Altijd de foutmelding.

Bij Chrome krijg ik dezelfde foutmelding maar lukt het de 2de keer wel???

Als ik dit antwoord bewerk lukt het (in Chrome) wel onmiddellijk.

Bij Firefox lukt het antwoord bewerken ook nooit.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

Sinds enkele dagen antwoorden op netweters onmogelijk via Firefox op Mac. Steeds die melding over fout in html in hoofdtekst. Cookies dumpen helpt niet. Normaal wordt fout hersteld en kan men nog eens proberen.... hier blijf je bezig.. Eigenaardig genoeg heeft Safari de fout NIET.

Suggestie ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@Theo2 

Zou dan de suggestie geven blijf Safari gebruiken. Maar ik heb al ondervonden dat Safari ook wel eens die foutmelding geeft , heb dit al ondervonden. Ik gebruik geen enkel andere browser op de MacBook staat ook niks anders op geïnstalleerd dan enkel Safari. 

 

Maar het is niet gezegd dat dit een probleem is van de Netweters kan ook zijn dat Firefox een bepaald probleem heeft maar natuurlijk kan dit ook aan Khoros liggen , het platform waar de Netweters op draait. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

Ik kan al een lange tijd niets posten of antwoorden hier met Firefox. Best wel lastig, omdat ik deze browser toch graag gebruik.

Als ik hier iets wil posten, schakel ik over naar MS Edge. Vroeger bij Base community had ik hetzelfde probleem. 

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.


@patrick37  schreef:

@Theo2 

Zou dan de suggestie geven blijf Safari gebruiken. Maar ik heb al ondervonden dat Safari ook wel eens die foutmelding geeft , heb dit al ondervonden. Ik gebruik geen enkel andere browser op de MacBook staat ook niks anders op geïnstalleerd dan enkel Safari. 

 

Maar het is niet gezegd dat dit een probleem is van de Netweters kan ook zijn dat Firefox een bepaald probleem heeft maar natuurlijk kan dit ook aan Khoros liggen , het platform waar de Netweters op draait. 

 

 


Inderdaad het is sinds enkele weken zo...2 jaar alles ok

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@Theo2 @Ex-Netweter @patrick37 

Ik heb hier toch ook al een Topic over gestart:

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Kan-niet-meer-antwoorden-of-vragen-op-Netweters/m-p/130770#M8694

Het gaat hier over Firefox op een PC.

Ik moet nu ook Chrome gebruiken om iets te posten op Netweters maar dan krijg ik ook dikwijls (de eerste poging) een foutmelding.

Firefox is ook mijn favoriete browser.

Misschien wordt het opgelost bij een update van Firefox.

Het rare is dat het niet begonnen is met een update van Firefox.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

@Ex-Netweter  

Heb alles samengevoegd in jou topic. Kon het topic niet zo rap vinden want ik wist dat je er eentje opgestart had. Bij deze is dus alles samengevoegd.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

Bij wijze van test: hier een antwoord met FF op Win 7


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer antwoorden of vragen op Netweters.

Bovenstaande test dus zonder enig probleem uitgevoerd. Het is dus duidelijk enkel op Mac een probleem.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes