Beantwoorden
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 58
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Licentie Safespot "verlopen" op Mac Mini M2 Pro

Sinds enkele dagen werkte de Telenet Safespot op mijn Mac Mini M2 Pro niet meer omdat mijn licentie (nog maar eens) zou verlopen zijn.

Omdat dit debacle maar bleef duren, besliste ik vandaag om de software nog maar eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Na het verwijderen van Safespot, werd de Mac opnieuw opgestart. Bij de installatie van Telenet Safespot loopt het elke keer mis tijdens het koppelen. Steeds opnieuw krijg ik volgende melding: "De code is niet correct. Probeer het opnieuw."

Iemand een tip om Safespot Security alsnog geïnstalleerd te krijgen op mijn Mac Mini?

OS: MacOs Ventura 13.3.1 (a)

Scherm­afbeelding 2023-05-09 om 14.27.58.png

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Problemen met Telenet Safespot

46 reacties
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 58
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Licentie Safespot "verlopen" op Mac Mini M2 Pro

@Suzy 

Spijtig genoeg moet ik vandaag terug vaststellen dat - precies een maand nadat ik Safespot opnieuw geïnstalleerd heb op mij Mac Mini M2 Pro (10/12/2023) - de licentie van deze software nog maar eens verlopen is 😡.

Dit issue werd door de medewerkers die de software aanpassen/onderhouden alvast niet aangepakt.

Scherm­afbeelding 2024-01-10 om 13.54.10.png 

 

Benieuwd wanneer de versie op mijn MacBook Pro (Intel), die pas op 23/12/2023 geïnstalleerd werd, het laat afweten ⁉️

Kan jij dit nogmaals doorgeven aan de bevoegde dienst/personen? Ik probeer de nodige logs via pm door te sturen. 

Alvast bedankt!

Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 58
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Licentie Safespot "verlopen" op Mac Mini M2 Pro

@Suzy 

@Bjarne 

Zoals ik reeds verwachtte heeft Safespot het vandaag ook laten afweten op mijn MacBook Pro. 

Net zoals een 2-tal weken geleden de licentie op mijn Mac Mini M2 Pro - precies een maand na installatie - verliep, is nu ook de licentie op mijn MacBook Pro een maand na installatie verlopen!?

Scherm­afbeelding 2024-01-22 om 21.30.11.png

 

Dat de licentie van Safespot op 2 verschillende toestellen exact na 1 maand verlopen is, kan toch geen toeval meer zijn.

Een poging om de logbestanden aan te maken mislukte, zodat ik deze dan ook niet kon doorsturen.

Kan dit nog eens doorgegeven worden?