Beantwoorden
Dirk22
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Login voor Mijn Telenet aanmaken lukt maar niet

Telkens als ik een telenet login wil aanmaken, word ik steeds in de zelfde loop rondgestuurd op de site. De site zegt altijd "login aanmaken gelukt" met klantennummer etc. en als ik dan wil inloggen zegt hij dat het mail adres niet gekend is. Ook als ik een nieuw wachtwoord wil aanmaken. Ik ben ondertussen al enkele weken klant en het lukt niet. Ik heb via sms een bericht gekregen dat de factuur 207 EUR (!) bedraagt ipv de voorop gestelde 70 abo + 85 installatie dus ik vraag mij af van waar deze extra kosten komen dus ik zou graag zo snel mogelijk mijn factuur willen raadplegen. 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Kan geen telenet login aanmaken

0 Likes
3 reacties
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Login voor Mijn Telenet aanmaken lukt maar niet

Best klantendiens bellen op het nummer 015.66.66.66

Of via WhatsApp +32.46.800.1098

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Login voor Mijn Telenet aanmaken lukt maar niet

Wat het factuur betreft, dat zou wel kunnen kloppen. Aangezien Telenet steeds factureert voor de komende maand, als nieuwe klant betaal je nu

  • dan de komende maand +
  • de afgelopen maand (enkel de dagen waarop je diensten actief waren) +
  • de activatiekost

Ben je internet klant? Vroeger maakten ze bij de installatie een e-mailadres aan; normaal moet je met die inloggegevens ook kunnen aanmelden op Mijn Telenet. Lukt dat?

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Login voor Mijn Telenet aanmaken lukt maar niet

@Dirk22 heb je bij het creëren van een login zeker de stappen in dit artikel gevolgd? Normaal krijg je als nieuwe klant een e-mail om je login aan te maken. Zo niet, ga je naar de loginpagina en klik je op 'Nog geen login?'. Dan vul je een bestaand e-mailadres in en een mobiel nummer. Eens je een login hebt aangemaakt, krijg je hierover ook een bevestiging via mail.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes