Beantwoorden
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@Suzy 

Ik heb niet direct een onderwerp gevonden ivm de mailboxen.

 

Spoiler

Ik heb een nieuw onderwerp proberen aanmaken met titel "Mailboxen niet beschikbaar in Mijn Telenet" maar ik krijg het niet gepost .

 

Foutmelding
Corrigeer de gemarkeerde fouten en probeer het opnieuw.
Bericht-flooding gedetecteerd (een uniek bericht werd meer dan 1 keer in 3.600 seconden in de community gepost)

Ik wou het als volgt verduidelijken :

Het tegeltje Mailboxen ontbreekt in Mijn Telenet , dit houdt in dat ik geen mailboxen kan aanpassen of aanmaken.
Is dit duidelijk ?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: inhoud aangepast (spoiler toegevoegd)

 

11 reacties
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@Suzy 

Vanaf deze namiddag is "Beheer je mailbox" voor mij terug ok 👍

@sammyke007voor u ook ?

sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

Negatief, nog steeds niet OK.

Ik kan mijn mailboxen wel zien, maar er zit een probleem bij de gebruikers. Ik kan de mailbox niet aanpassen als beheerder, maar de gebruiker ook niet.

Deze gebruiker had ik van gebruiker aangepast naar beheerder en deze is nu ergens zwevende. Ik zie deze nieuwe beheerder niet meer tussen de gebruikers staan en als ik als de nieuwe beheerder inlog krijg ik blanco pagina's.

 

Ik zal wel eens een nieuwe topic opstarten hieromtrent, maar ik ben zo veel als mogelijk aan het wegmigreren van Telenet mailboxen. Niets als miserie... Support al meermaals gebeld en ze maken ticketjes aan voor de technische dienst...

 

Het ergste is dat ik een alias had verwijderd om deze te koppelen aan een andere mailbox, maar ik kan de 6 maanden aging nergens annuleren. Deze alias was net gebruikt door mijn vrouw om sollicitaties te verzenden. Dan kan je met schaamrood op de wangen opnieuw mailen dat je mailadres niet juist is.

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@sammyke007  @Suzy 

Dit houdt ge toch niet voor mogelijk de optie "Beheer je mailbox" is terug verdwenen 😡

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

Hier toch niet.

Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@FVDM 

Ik heb dat soms ook maar als ik dan iets later terug inlog is die mailbox-tegel er terug.

Wat ik ook ervaar is dat de tegels niet altijd op dezelfde plaats staan maar daar gaan we niet over mekkeren.

Iets wat ik wel mis (is hier al eens gemeld door iemand anders) is in Port Forwarding de mogelijkheid om een regel "inactiv" te

markeren. Nu staat er alleen UDP, TCP en BOTH. Vroeger stond daar INACTIV ook bij. Je moet de regel wissen en daarna terug

ingeven.

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@Weetnetter 

Juist , is bij mij terug verschenen aan de horizon.

En ze hebben me ter compensatie ook nog een extra gegeven , staat niet alleen onder "Overzicht" maar ook onder "Internet".😀

Ik ervaar ook dat de tegels niet altijd op dezelfde plaats staan, maar zoals ge zegt dat zijn peanuts.

Wat betreft keuze "INACTIV" , juist was vroeger praktischer maar is op te lossen en dat is al veel tegenwoordig. 😉

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@Weetnetter @FVDM bedankt voor jullie suggestie over het markeren van een portforwarding regel als 'INACTIV'. We zullen dit intern doorsturen, aangezien dit vroeger ook aanwezig was.

Heb trouwens jullie reacties over de mailbox-instellingen die ontbreken op Mijn Telenet naar een nieuw onderwerp verplaatst. Aangezien het jou niet lukte om een nieuw onderwerp te starten hiervoor, @FVDM

Begrijp ik het dan goed dat de 'Mailbox'-tegel terug beschikbaar is voor jullie?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@Suzy 

Het probleem met mijn mailboxen is al een tijdje geleden opgelost.

Wel krijg ik heel sporadisch bij het inloggen geen mailbox-tegel te zien maar als ik dan een poosje later terug inlog is alles terug normaal.

Voor mij is dit evenwel geen issue.

Bedankt om de "inactiv" suggestie intern door te sturen !

 

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@Suzy 

Ik heb gisteren 22/05 in de loop van de dag eens regelmatig getest en het gebeurt dat er geen tegel "Beheer je mailbox" te zien is , het is een intermetterend probleem maar meestal is de tegel aanwezig.
Ik heb vandaag 23/05 ook nog eens nagekeken en het was tot hiertoe ok.

En zoals ik al zei , als de tegel aanwezig is staat hij op 2 plaatsen , niet alleen onder "Overzicht" maar ook onder "Internet" een reserve ter compensatie 😀

Maar zoals @Weetnetter zegt , is dit voor mij ook geen issue , met een beetje geduld komt men tot het gewenste resultaat.😉

 

Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

@Suzy 

Wat ik ook al een paar maanden vastgesteld  heb (sinds januari !) is dat er vroeger een lijst bestond met "voorlopig verwijderde" e-mailadressen.

Je kon daar e-mailadressen parkeren en dan had je 6 maanden de tijd om ze terug te plaatsen naar hun oorspronkelijke mailbox.

Of je kon ze via die lijst definitief verwijderen. Nu is die lijst verdwenen (althans bij mij).

Dat wil zeggen dat e-mailadressen die je voorlopig hebt gedeactiveerd niet meer kan terugplaatsen OF definitief verwijderen.

Als je dan toch probeert om een gedeactiveerd e-mailadres terug naar jouw mailbox te verplaatsen krijg je de melding: Het gekozen e-mailadres is niet meer beschikbaar. Kies een ander e-mailadres.

Voor mij persoonlijk erg vervelend daar ik zo verschillende e-mailadressen ben kwijtgespeeld. Ik kan ze nergens terugvinden.

Merkava
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur!

Mailbox-tegel ontbreekt op Mijn Telenet

Ik heb net hetzelfde probleem.  Toch niet te bevatten.