24753
netweters
|
152368
antwoorden
|
20696
vragen
|
Hallo, ik moet heel dikwijls opnieuw aanmelden met de Mobile app. Vandaag zelfs meerdere keren. Heb Wigo 10gb, nieuwe versie. Iphone SE IOS 11, laatste versie van de app. (V4.7.3)
Iemand die hetzelfde ervaart?
Is dit een gekend probleem?
Idem zij het enkel op mijn android smartphone. Enige voordeel is dat ik nu mijn paswoord uit me hoofd ken. 😛 Verder heeft de Yelo app sinds de laatste update grote moeite om de programmatie wat bij te houden. Vaak twee keer een kanaal checken vooraleer het wat klopt.
Facebook of Twitter checken lijkt me een vreemd antwoord. No offence mod, ik dacht dat deze site er net was voor problemen zoals dit. Mah goed, ze weten ervan. Hopelijk komt de volgende update er snel aan... eventueel inclu 'Herinnering' voor uitzendingen.
Je mag dit soort vragen ook zeker op De Netweters stellen, altijd welkom!
Zodra we kunnen bevestigen dat de problemen die jullie ondervinden gerelateerd zijn aan een algemeen probleem, houden we jullie ook via hier op de hoogte te houden.
Heb momenteel een iphone 8 en moet ook meerdere malen per maand inloggen de klantendienst weet blijkbaar van geen problemen vroegen om de app te verwijderen en dan opnieuw te installeren maar dat heeft geen nut
ik hoop dat ze de bug snel vinden
Het is erg belangrijk om je toestel te herstarten tussen het verwijderen van de app en het opnieuw installeren ervan.
Zelf werk ik met iOS 11.1 en de Telenet Mobile app versie 4.7.3 en heb nog niet opnieuw moeten aanmelden. Merken jullie het probleem nog steeds op na bovenstaande stap?
Ik moet heel dikwijls weer inloggen . iOS 11.2. IPad en iPhone 7 plus.
App delete, app reinstall, herstart op een Android 7.0. Ff kijken hoever we komen... 😛
Ja ik heb hetzelfde probleem na dit gemeld te hebben de app verwijderen
daarna iphone opnieuw opstarten en dan de app opnieuw installeren in die volgorde ik heb een iphone 8 ios 11.1 en de mobile telenet app 4.7.3
tot nu toch niet meer moeten aanmelden (2weken)
groetjess
Zoals uit mijn vorige bericht al bleek was de volgorde van handelingen niet correct. Deze keer wel je volgorde aangehouden, ik laat het wel weten als ie het een dag of twee zonder inloggen doet. Voorlopig is de app al 6 uur sterk bezig. 🙂
Terzijde, mijn Samsung tablet noch Huawei tablet vertonen dit probleem. Najah probleem, ik gebruik op de smartphone de Yelo app meer als veredelde afstandbediening hier. Misschien een idee voor een aparte app. 😉
Vandaag terug prijs 1 week gewerkt zonder te moeten inloggen, mij is het beu ik verwijder de app en kijk gewoon via mijn telenet
heb de app verwijderd de iphone opnieuw opgestart en daarna de app geinstalleerd zoals door telenet voorgesteld maar dit helpt niet
en telkens moet het telenet profiel en de wifi netwerken opnieuw ingesteld worden zolang er geen update komt raad ik aan iedereen die hetzelfde voorheeft de app te verwijderen
Hier zelfde probleem, ferm vervelend
Idem hier! iPhone 8 Plus ios v 11.2 en TelenetMobile app v 4.8.1. Opnieuw inloggen en telkens herinstallatie van het profiel...
Hier hetzelfde probleem , iPhone 7 laatste update, bij de vorige update idem