Beantwoorden
BertG
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Complimentendag Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Modem onbereikbaar via Mijn Telenet

Hallo allemaal,

 

Ik probeerde onlangs mijn telenet modem te bereiken via Mijn Telenet, maar als ik op "Mijn thuisnetwerk" klik, krijg ik de foutmelding: "Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later opnieuw". 

 

Heeft iemand hier ervaring met deze foutmelding en een mogelijke fix? Ik probeerde al mijn modem opnieuw op te starten en het probleem is er toch al zeker een week. De klantenservice verwees me naar hier door. 

 

Mvg 

Bert

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem onbereikbaar via Mijn Telenet

@BertG  die foutmelding kan komen door een aantal zaken:

 

* heb je een wijziging gevraagd om iets te veranderen ? dan kan het zijn dat je aanvraag nog niet doorlopen is. 

 

* een probleem met de webbrowser -- probeer eens een andere browser en kijk of je daar hetzelfde probleem hebt.

 

* achter liggend een fout op je account -- dan zou er al een case gemaakt dienen te worden voor de backoffice. 

 

Dat laatste kan enkel de klantendienst maar die verwijzen je meteen hier naar toe. Je kan eens eerst een andere browser proberen en zien of je daar hetzelfde probleem hebt. Heb je onlangs iets gevraagd via 'mijn Telenet' te wijzigen? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem onbereikbaar via Mijn Telenet

@BertG 

 

Die foutmelding krijgt men nogal eens te zien.

 

Geen idee wat er achterliggend aan de hand; Gewoon de raad opvolgen, later nog eens proberen helpt meestal wel.

 

Als het dagenlang blijft aanslepen is er wel iets meer aan de hand en dan moet de klantendienst een onderzoek doen, en niet u klakkeloos naar Netweters verwijzen. Wij kunnen niks nakijken of verhelpen, wij zijn zelf ook gewone klanten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertG
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Complimentendag Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Modem onbereikbaar via Mijn Telenet

Ik heb niets gewijzigd of aangevraagd om te wijzigen, ik wou simpelweg mijn modeminstelllingen bekijken. 

 

Ik probeer het nog eens in een andere browser en anders contacteer ik de klantendienst opnieuw. 

 

Bedankt!

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2262
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Modem onbereikbaar via Mijn Telenet

Ik heb mijn Telenet deze avond een hele tijd niet kunnen bereiken. Vermoedelijk wordt dit nu geleidelijk terug bereikbaar.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes