Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Even demarreren... BINGO!

MyTelenet en bepaalde apps werken niet via wifi

Ik heb de laatste tijd geregeld last van hetvolgende: ik kan bepaalde apps, ondermeer 'mijn telenet', niet openen via wifi. Wanneer ik wifi uitschakel lukt het wel.

Wanneer ik dan een diagnose vraag van mijn wifi verbinding via 5G krijg ik de melding dat alles ok is. Ik moet steeds mijn modem herstarten om het probleem op te lossen.

Ook nu staat er bij Verbruik in de Telenet app: Er ging iets mis

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en bepaalde apps onbereikbaar via wifi 

3 reacties
FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hey iedereen,

Iemand raad met het probleem van @e10 ? 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Wannes333
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf!

Wij hebben hier sinds kort hetzelfde probleem bepaalde apps zoals strava en garmin connect werken plots niet meer op de mobiele toestellen met wifi.  Wanneer wordt overgegaan naar mobiele data werken ze wel gewoon. 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@e10  schreef:

Ook nu staat er bij Verbruik in de Telenet app: Er ging iets mis

Ach, dat heb ik al sinds mijn verhuis op 21 oktober. Voorheen werkte het zonder problemen. Ik heb Easy Internet, dus ik heb een vast volume, maar ik kan nog altijd niet controleren wat mijn verbruik is. Waarschuwingen instellen gaat ook niet meer

De laatste medewerker die ik aan de lijn had gaf aan dat er nog mensen waren met hetzelfde probleem. Een dossiernummer aanmaken kon niet (meer), maar ik zou bij een update een automatische waarschuwing krijgen. En mocht het gebeuren dat ik over de limiet zou gaan, dan zou er een reset gebeuren. Ik had misschien beter gevraagd om dat zwart op wit te bevestigen. (-:

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.