24765
netweters
|
152526
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik heb een Telenet OneUP abonnement met Telenet Iconic TV en een TV Box. Helaas kan ik niet inloggen op de Telenet TV app.
Niet op mijn Iphone en niet via mijn Google TV en zelfs niet via de browser op mijn laptop. De app installeert perfect en ik kan deze openen maar bij het inloggen krijg ik steeds de melding:(Ja, mijn gegevens zijn correct ik kan perfect inloggen op mijntelenet. Bij het ingeven van een foutief wachtwoord krijg ik een andere foutmelding.)
OEPS...
Aanmelding mislukt
....
Dit is dezelfde foutmelding op mijn Iphone als op mijn browser alsook op mijn google TV die zijn allemaal up-to-date en alles is correct verbonden en zit in hetzelfde netwerk.
Ik heb de volgende acties al ondernomen:
- Modem herstart
- GoogleTV reset
- Iphone herstart
- Browser cache gecleared.
- ...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet OneUP met TV BOX kan niet inloggen op telenetTV
Log je in met dezelfde login als van 'mijn Telenet'? Want dat is het geen wat je moet gebruiken .
@SingleCores is dit pas aangevraagd die tv box, kan zijn dat nog niet alles geactiveerd is.
of doen wat @patrick37 zegt, inloggen met het account zoals je inlogt op mijn.telenet.be
Met welk account zou ik anders inloggen? Het is idd de hoofdgebruiker dat ik ook mee inlog op mijn telenet. De TV box is vorige week geactiveerd en lijkt op zichzelf correct te functioneren.
Dat je inlogt met de hoofdgebruiker is goed dus dat is al een goede stap.
Welke foutmelding krijg je ?
Dat staat in het originele bericht hierboven
Daar heb ik over gelezen sorry.
En met dezelfde login kan je wel inloggen op 'mijn Telenet' ? Daar kan je dan wel op inloggen daar heb je geen foutmeldingen?
Correct