42066
netweters
|
18512
gesprekken
|
20003
vragen
|
Hallo,
Ik kijk telenet tv via de Telenet TV app, geïnstalleerd op mijn Philips TV (half jaar oud) met google TV onboard.
Sinds een enkele maanden valt het beeld uit wanneer ik het geluid harder of stiller zet, een seconde of 2. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.
Bij bv de VTM Go app of Netflix is dit geen probleem.
Iemand suggesties of hetzelfde probleem?
Bedankt.
Zelfde probleem als beschreven, Philips tv model: 65OLED848/12 SN: FZ1A2321026073.
Laatste update geïnstalleerd: TPM 231 WW_R.001.001.237.237
Zelfde probleem.
Afstandsbediening was op de juiste update.
Ik zal de Telenet app verwijderen, de stekker uit/in het stopcontact steken en de Telenet app terug installeren.
Zelfde probleem met Philips tv: 65oled848/12
Systeem update gedaan : TPM 231 WW_R.001.001.237.237: zelfde probleem
Afstandsbediening was op de goede update
Gebeld met helpdesk Telenet: stelde voor om de Telenet app te verwijderen, stekker uit stopcontact, 30 sec wachten, stekker in stopcontact en terug de Telenet app installeren
Ik heb dit gedaan maar terug hetzelfde probleem
Bij andere apps zoals VTMgo VRTmax Youtube komt dit probleem niet voor
Zelfde probleem hier. Ook Philips tv.
App verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar geen oplossing!
Al iemand contact gehad met telenet hierover?
Probeer eens de tv te update van philips zelf
Als dat niet werkt trek de stekker eens uit 5 min en steek terug laat rustig opstarten
Nog niets start de tv op in fabrieksinstelling wel ben je alles kwijt
Stuur ook eens een e-mail naar philips of via hun website je kan daar een vraag stellen binnen de 36 uur krijg je antwoord
Niets werkt zal het probleem bij telenet liggen zeker als de rest werkt
Telenet app heb ik al paar keer geïnstalleerd, lost niets op.
Ook de TV (55PUS8808) draait op de laatste versie, alsook de afstandsbediening. Mogelijks is het de update van de afstandsbediening die dit veroorzaak, heb ik 3 maanden geleden ofzo moeten updaten.
De TV terug in fabrieksinstellingen zetten is nogal wat werk, heb ik momenteel geen tijd voor. Maar ik vermoed dat die dan ook weer zijn updates gaat doen en we dan weer zelfde situatie hebben.
Netflix, VTM Go etc hebben dit probleem niet.
Ondertussen is er een update geweest en is het probleem opgelost!
Probleem is opgelost. Is dit een update van de Telenet app of van van de Philips TV ?
Zal Philips zijn