24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waarom chrome(cast)?
misschien omdat chrome 63, 3 % van de markt in handen heeft van browsers en IE amper nog 6.5%
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
De toekomst van silverlight is al lang onzeker en microsoft biedt geen zekerheid aan voorlopig. (dit in schril contrast met de aankondiging van google over npapi)
Officiele lifecycle van Silverlight
Chrome is veel sneller en stabieler, zelfs microsoft heeft onlangs aangekondigd IE te stoppen en ipv een nieuwe IE uit te brengen. gaan ze proberen de volgende onder een nieuwe naam te herverkopen.
de naam IE heeft zo'n slechte bijklank gekregen dat ze er gewoon niet mee verder kunnen gaan.
@talen,
Ik begrijp je standpunt dat je het geen goede vergelijking vindt maar globaal zien we het tv gebeuren wel verschuiven naar Internet TV.
omwille van die verschuiving kunnen zowel begacom als telenet niet anders dan ook die markt te betreden.
Telenet maakt enorm veel reklame voor yelo, en zonder zou uw conculega veel meer klanten sprokkelen. Want ook zij bieden het aan.
Op alle documentatie die ik heb ontvangen staat die dienst vermeld op de papieren.
we betalen dus ook voor deze dienst.
in belgie betalen we bovendien zeer veel in vergelijking met onze buurlanden.
dus aub, laat gratis weg uit uw verdediging.
@Principis, Ik had het inderdaad op chrome zelf.
Ondertussen is yeloplay.be geüpdatet waardoor het op alle meestgebruikte browsers (Edge, chrome, Firefox, ...) werkt en zonder Silverlight. 🙂
@Arthur2 schreef:
Nee totaal niet... Ik weet niet hoe dat komt. Misschien bij ongelezen per ongeluk geantwoord zonder naar de datum te kijken.
Ik moet niet lachen hoor; ik heb het ook al eens aan de hand gehad. Bij jou had het misschien te maken met het tijdstip 04:29 ;-o van jouw reactie? 😉
@sb schreef:
@Arthur2 schreef:
Nee totaal niet... Ik weet niet hoe dat komt. Misschien bij ongelezen per ongeluk geantwoord zonder naar de datum te kijken.
Ik moet niet lachen hoor; ik heb het ook al eens aan de hand gehad. Bij jou had het misschien te maken met het tijdstip 04:29 ;-o van jouw reactie? 😉
Ik sta op om 4 uur om te gaan werken 't is niet dat ik dan pas ga slapen 😛
Gebruik de home app van google. Die speelt je beeld van van je gsm of tablet af op je chromecast. Dit is zeer gemakkelijk omdat het van google zelf is. Voor op pc moet je dan weer google chrome gebruiken. Door rechtsboven op de 3 bolletjes te drukken verschijnt er een scherm, dan druk je op casten en selecteer dan je chromecast en je bent vertrokken.
Chromecast support werd deze week toegevoegd aan de Yelo App voor Android!
Vriendelijke groeten!
Bij iOS is er volgens mij momenteel nog een bug . Als je op de ipad cast naar je tv en je ipad gaat in stanby modus dan blijft alles gewoon werken , maar zet je je ipad weer terug aan kan je ook nog gewoon verder doen ,maar je kan het casten niet meer stoppen door op het icoontje te stoppen . Dat reageert dan niet meer.
bij Android is dat probleem niet.