24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Sedert een paar dagen is het onmogelijk om in de yelo play app in te loggen op mijn tv. Telkens je dat probeert gaat hij terug naar het hoofdscherm.
Je kan dus je opgenomen en geplande programma's niet meer bekijken.
Op pc lukt dat wel nog
Wat probeer je juist te doen?
Op je pc de yelo play app te starten? Kun je niet gewoon gaan naar: https://www.yeloplay.be/
Op je tv kan je gewoon gaan naar mijn tv en verder naar opnames. Hier heb je geen app nodig.
Als ik het niet begrijp, kan je het misschien nog een keer uitleggen?
Groeten
Nee nee, op yelo play.be werkt alles perfect. T is de app op tablet en smartphone die niet meer werkt zoals het moet.
Je kan wel nog naar de tv gids kijken en programma's opnemen maar als je erna naar "mijn tv" wil gaan dan lukt dat niet meer....je kan dus niet doorklikken , hij keert telkens terug naar het hoofdscherm.
heb ik al gedaan maar dat haalt niks uit.....
Waarschijnlijk is nog niet elk probleem met yelo play opgelost. Je kan dat best eens melden bij Telenet.
Is dit een ander probleem als enkele dagen terug?
Groeten
Dag @louishufk,
Over Yelo Play kan ik jammergenoeg niet veel zinnigs zeggen - ik werk fulltime op de Telenet TV apps.
groeten - Carl
Nog een poging: Verwijder toch nog eens de app, de cookies en cache van uw toestel en dan terug installeren. Zeker aanmelden op eigen netwerk.
Als het dan niet lukt contact nemen met Telenet.
Groeten
Ok , ik zal ze nog de paar dagen geven om het op te lossen en indien dat niet gebeurt eens een bericht sturen met Messenger, dan reageren ze het vlugst 🙄😏
Gedaan, maar haalt niks uit....
@Greta1 lijkt me iets heel specifiek te zijn, want hier lukt het wel nog om Mijn TV te raadplegen en gebruiken op de Yelo Play app. Heb wel een iOS toestel en zowel mijn toestel als de Yelo Play app zijn up to date.
Bij mij zijn beide toestellen Samsung, Android dus......
Maanden terug heb ik ook eens weken miserie gehad, toen kon ik wel op mijn tv maar de helft van de opnames kwamen er niet in terug.....ze hebben mij daar weken voor gemaild en telkens hetzelfde gevraagd en nooit een oplossing gevonden...ik kreeg de meest stupide antwoorden toen.....
Ze staken het dan op het feit dat ik 2 digicorders heb op 2 verschillende adressen, met 2 verschillende logins, maar dat was dus onzin he, want ik heb die accounts altijd samen op yelo play kunnen bekijken 🙄. En nu dus ook....
K heb het toen opgegeven om er nog over te mailen en na een tijdje was het plots weer opgelost....
K ben er dus niet echt happig op om hen nu terug te mailen want t zal weer t zelfde zijn.....tien keer t zelfde uitleggen aan telkens een andere 😤😬
Wat je nu zegt doet wel een (klein) alarm afgaan.
Je let toch op dat je aanmeldt op het netwerk van de plaats waar je bent en niet op het andere adres.
Het zou pech zijn dat je dezelfde fout zou maken op twee toestellen.
ja, ik ben aangemeld op het juiste adres maar dat maakt niet uit, ik kan op de 2 accounts aanmelden op gelijk welk adres, dat hebben we vorige keer uitgetest.
En ik ben altijd op hetzelfde account aangemeld, dat ander gebruik ik nooit, en mijn yelo play werkt om het even waar met dat 1 account, voor de 2 digicorders.
Maar er is ondertussen een mirakel gebeurd, ik kan terug aanklikken op mijn tv, met snokken weliswaar....soms gaat hij er direct in, soms blijft het scherm eerst seconden hangen...
Hopelijk blijft het dus lukken he...
T lukt dus weer langs geen kanten meer.....telkens ik in yelo play in mijn tv wil gaan moet ik uitloggen en weer inloggen en soms lukt het dan wel, soms niet....
Die app werkt langs geen kanten meer , is ook immens traag geworden 🙄😳