Beantwoorden
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Als je op de yelo app een geplande opname wist blijft die in de app staan, maar dan wel als op te nemen,  maar wordt die wel niet op je tv gewist, die blijft dus gepland. Je kan er dus via de app ook niks aan doen want als je er op klikt zegt hij dat de opname reeds gepland is, terwijl je die dus niet geannuleerd hebt....maar ze dus wel op je tv gepland blijft....

Dat is uitermate vervelend als je niet thuis bent en van op afstand je digicorder wilt programmeren,  bvb om conflicten op te lossen....

 

Én er is nog een ander vervelend  iets ook. Normaalgezien als je iets in serie opneemt, bvb terzake , dan krijg je 1 x terzake met bvb 5 geplande opnames, maar nu staat er dus 5 x 1 opname  en dit enkel op yelo en dus niet bij de tv box, hoewel dit vlg Telenet het nieuwe normaal zou zijn 🙄🙄🙄.

 

Zie hun antwoord hieronder, en ja, ik heb uiteraard de app al verwijderd en herinstalleerd 😏

 

 

 

Dag Greta, bedankt om ons te sturen. Ik heb even beide zaken voor je nagekeken en zelf getest. I.v.m de gewiste opnames die toch steeds zichtbaar blijven stel ik voor om de Yelo Play-app eens te verwijderen en terug te installeren. Lukt het nadien wel? Het klopt dat opnames die als serie gepland zijn, allemaal apart weergeven worden in je overzicht van geplande opnames. Hier valt helaas niet meteen iets aan te doen. Younes

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Yelo app wist geplande opnames niet op tv

0 Likes
12 reacties
DeTuinNick
Ex-Moderator
Berichten: 15
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Is er iemand die @Greta1 kan verder helpen met haar vraag over het wissen van haar opnames en de synchronisatie tussen de app & TV-box?


Nick | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Hallo,

 

Tussen de app en de tv box is er geen probleem,  t is tussen de yeloplay app en de digicorder dat het probleem zich stelt 🙂.

 

Maar ze hebben mij ondertussen al terug gecontacteerd van Telenet, er is een dossier opgemaakt en er gaat mij binnen de 2 dagen iemand bellen 😊.

 

Als t niet opgelost raakt smijt ik een dezer die digibox buiten en neem ik op het tweede adres ook een tv box, hoewel dat ook niet altijd vlekkeloos werkt 😏🙄

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

@Greta1  

Ik lees in je tweede antwoord tussen de app en de tv box is er geen probleem....Maar de Yelo app werkt niet met de tv box. Als je de tv box gebruikt moet je ook de tv app gebruiken. 

 

Als ik het ook goed versta heb je dan op je adres een tv box en een digicorder staan ? Want die twee samen in hetzelfde netwerk dat functioneert niet goed. Je hebt dus twee verschillende platformen waar je mee werkt , als ik het goed begrijp. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Ja, maar op 2 verschillende adressen en t is op het adres met digicorder en yelo play app dat er problemen zijn

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

@Greta1  

Je zou eens kunnen proberen om je digicorder terug te zetten naar de fabrieksinstellingen zonder behoud van opnames. Dat betekend wel dat je niet gekeken opnames gewist zullen worden als ook de geplande opnames , dus let daar wel mee op. Je kan ook de digicorder terug zetten met behoud van opnames maar dan denk ik niet dat het je probleem oplost. 

 

Dus als dit geen probleem is voor je dan kan je het eens proberen . Als je dat gedaan hebt dan ook eens je app er nog eens afhalen en terug installeren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Ja, maar ik denk dat het eerder een app dan een digicorder probleem is want bij het tweede probleem , waar hij dus elke geplande opname apart toont bvb 5 x apart terzake per dag ipv bvb 1 x 5 terzake bij mekaar, is dat enkel in de app en niet op de digicorder.

 

Én als ik dan toch de digicorder moet resetten en alles kwijt ben vervang ik hem liever door een tv box 😏.

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

@Greta1  

Je app en je digicorder werken samen op het zelfde platform. Dus als je de digicorder reset kan je app probleem ook zomaar opgelost zijn. Daarom is het een proberen waard denk ik dan. 

 

Als je de tv box wil dan heb je wel een éénmalige kost van €50 en dien je de digicorder in te leveren. Bel ook je dichtstbijzijnde Telenet center en vraag of er stock is want de tv box is moeilijk te verkrijgen op dit moment. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Ah ok, bedankt om me hier voor te verwittigen 👍.  Maar ik ben toch van plan om eerst mijn opgenomen films te bekijken hoor 😊.

 

Vraag is dan of ik  niet weer problemen ga hebben om met 1 app 2 verschillende netwerken te programmeren....met yelo was dat ook niet altijd evident, vandaar dat ik al met de ene overgeschakeld ben naar een tv box 😏.

Of zou je met tv box ook de opnames van 1 netwerk  op het andere kunnen bekijken ?   T zal wel niet zeker.....

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

@Greta1  

Nee als je gaat voor de tv box dan beste ook al je digicorders binnen brengen want de twee gebruiken een verschillend platform. Dus je kan de twee niet combineren om er gebruik van te maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Nee Nee, dat bedoel ik niet.

 

Ik heb al 1 tv box op 1 adres en zou die digicorder op het tweede adres ook gevangen door een tv box.

 

De vraag is dan of je die 2 verschillende netwerken zonder problemen kan programmeren met de tv boxapp en of je dan 1 of 2 clouds hebt met je opnames...maw, of je de opnames van je ene cloud ook kan bekijken op je andere tv, van het ander netwerk dus 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

De cloud van de TV-box werkt sowieso per adres, dus bij jou zouden die dan gesplitst zijn. Hoe je deze dan exact aanspreekt in de app is me niet 100% duidelijk, omdat ik het zelf nog nooit gezien heb. Misschien dat je dan best een andere login gebruikt om in te loggen op de TV-app voor het tweede adres.

 

Mogelijks is er hier wel iemand met 2 TV-boxen op 2 adressen en zijn ervaring kan delen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Opnames Yelo Play-app en Digicorder lopen niet gelijk

Ok, bedankt. Ik zal eens binnen gaan in een telenet winkel om mij eerst te informeren.

 

Ik heb ondertussen bericht gekregen van Telenet dat mijn dossier van yelo behandeld en opgelost is , maar er is dus helemaal niks veranderd, in tegendeel , t is nog verslechterd 🙄😏.

 

Quasi alle programma's die geprogrammeerd zijn om op te nemen staan nu nog op te nemen  , maar als je er dan op klikt om ze op te nemen wordt er gezegd dat de opnames al bestaan.

Opgenomen programma's die je al bekeken hebt kan je nu helemaal niet meer wissen in de app .....

 

K zal eens moeten bellen vrees ik....

0 Likes