24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Wij zijn op vakantie in Portugal en de eerste 4 dagen kon ik op yelo play meerdere opnames, dus niet rechtstreeks kijken , bekijken op de tablet.
De 5de dag kon dat plots enkel meer met opnames van VRT, canvas en vier, de 6de dag kon helemaal niks meer.......
Waaraan ligt dat en hoe kan ik dat verhelpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Greta1 het is niet mogelijk om opnames te bekijken in het buitenland u kan daar wel live kijken. Hierbij een link wat u kan met Yelo play.
@patrick37
Dit gaat wel.
Ik zie dit staan op de pagina die jij aan geeft
Opnames bekijken
Je kan je opnames overal in de Europese Unie bekijken.
@Bolletje het gaat met de vernieuwe tv app wel dat klopt inderdaad. Maar in dit geval gaat de vraag over Yelo play de veroudere versie voor de decoder. Klik maar eens op de andere afstandbedieningen dan zie je dat het niet kan. 🙂
Maar we hebben de eerste vier dagen continu opnames bekeken via de app.......
Blijkbaar is bij Telenet hun Frank in frankskes gevallen dat we in het buitenland zaten 🙄....Eerst alles, dan sommige programma's en dan niks meer 😏😏🤔🤔
@Greta1 ik heb daar ook geen verklaring voor. Moest u de tv box hebben en de vernieuwde versie van de Yelo play dan had dit gewerkt omdat u dan alles in de cloud opneemt. Maar u geeft aan Yelo play te gebruiken en dat u nog dus een decoder heeft werkt het niet. Maar waarom het heeft gewerkt en daarna niet meer geen idee van sorry.
Enfin, k heb het al gedeeltelijk opgelost met herbekijk op Vier, daar gaat dat dus wel online 🙄 en met stievie , daar zou het voor bepaalde programma's ook moeten gaan in het buitenland....
Proficiat aan telenet dus dat zij dit niet voor mekaar krijgen 🙄🙄🙄🙄
@Greta1 terug kijk tv gebruiken is inderdaad geen probleem. Dat het niet mogelijk is heeft met bepaalde dingen te maken maar daar heeft u nu weinig aan natuurlijk. Een idee is om de decoder binnen te brengen en eventueel voor de tv box te gaan met meerdere mogelijkheden. Heb dit zelf ook gedaan en ben er zeer tevreden van. Maar goed dat is een eigen beslissing natuurlijk . Zitten wel kosten van eenmalig 35 euro aan maar zou geen decoder terug willen 🙂
Afhankelijk van je decoder gebruik je een andere tv-app of -website. Bepaal welke decoder en app je hebt op basis van de afstandsbediening. Maak hieronder je keuze.
Live tv-kijken
Overal in de Europese Unie via wifi, netwerkkabel, 3G en 4G
Films en series opvragen (Play of Play More)
(als je een Digicorder hebt)
Overal via wifi, netwerkkabel, 3G en 4G. Ook in het buitenland
Opnames bekijken
Thuis via je eigen Telenet-internetverbinding
Tv-gids raadplegen (voor iedereen)
Overal via wifi, netwerkkabel, 3G en 4G. Ook in het buitenland
Casten naar je Digicorder/Digibox
Thuis via je eigen Telenet-internetverbinding (netwerkkabel en wifi)
Google Chromecast of Apple AirPlay
Overal via wifi of netwerkkabel. Overal in de EU.
Terugkijk TV
Stievie bedoelde ik wel 😁
Een vraagje nog ivm die tv box...je zegt een eenmalige kost van 35 euro maar ik veronderstel dat je daarna ook nog huur betaalt zoals bij de digicorder, of niet ?
En is dat dan hetzelfde huurgeld of duurder?