24750
netweters
|
152316
antwoorden
|
20691
vragen
|
Kan sedert enkele weken niets meer opnemen met de yelo Play App via mijn iPad of telefoon. Telkens melding : kan geen verbinding maken met de digicorder. Al reeds verwijderd en teruggeplaatst maar probleem blijft . Spijtig want is handige app . Gewoon opnemen via de digicorder lukt wel nog .
Titel gewijzigd door @Snne_ | Vorige titel: Yelo Play app
@Francois1 de vraag dat men moet stellen, is deze digicorder nog interactief via de utp kabel met de modem.
anders eens modem herstarten en dan digicorder ook.
@Francois1 Zoals @Master-Magic al aanhaalde is je digicorder vermoedelijk niet meer interactief. De makkelijkste manier om dit te controleren is door te kijken of je verder dan 2d kan vooruitgaan in de tvgids.
Hier lees je er meer over.
Digicorder is inderdaad niet meer interactief . Na heropstarten van de modem en de digicorder ervaar ik nog steeds hetzelfde probleem . Opnemen via de yelo app lukt nog steeds niet . Eveneens kan je ook geen 2 dagen vooruit kijken op de televisie gids . Wat zou er moeten gebeuren vooraleer alles weer zoals voordien functioneert.
@Francois1 Je zal dan de verbinding tussen de modem en de digicorder moeten nakijken. Zit er een utp-kabel in de je digicorder? Kan je vertellen op welke manier de digicorder met de modem verbonden is? Rechtstreeks met een uptkabel? Kijk deze verbinding na. Je kan de verbinding uittrekken en terug insteken.