Beantwoorden
Heidi71
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnemen van twee afleveringen lukt niet via Yelo Play

Als ik van een serie 2 afleveringen na elkaar opneem (5 min voor en 15 na) en ze op Yeloplay bekijk, kan ik het laatste deel van aflevering 1 niet uitkijken ( ongeveer een paar minuten). De uizending stopt en het einde staat er niet op. Ook niet bij het begin van de volgende aflevering. Op de digirecorder heb ik dit probleem niet alleen bij Yeloplay.

 

Titel gewijzigd door Mathieu (mod) | Vorige titel: Yelo Play 2 afleveringen na elkaar 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnemen van twee afleveringen lukt niet via Yelo Play

@Heidi71 kan je bij het begin van de tweede aflevering ook niet manueel een stukje terugspoelen? Een opname start namelijk idealiter ter hoogte van het begin van het programma. 

Hebben andere Netweters nog andere suggesties? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Heidi71
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnemen van twee afleveringen lukt niet via Yelo Play

Dat heb ik na gekeken. Het begint in het begin van het balkje dus manueel terug spoelen gaat niet

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnemen van twee afleveringen lukt niet via Yelo Play

Ik gebruik zelf helaas al een tijdje de Yelo Play-app niet meer. Enige denkpiste waar nu ik nog aan denk: heb je al eens geprobeerd om de opname zo in te plannen dat je bij de eerste aflevering de eindtijd neemt en bij de tweede aflevering de begintijd? Zodat er bij beide aflevering niets extra erna of ervoor wordt opgenomen.

Ik zou dit eens uitproberen om te zien of dit op Yelo Play een andere ervaring geeft. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnemen van twee afleveringen lukt niet via Yelo Play

@Suzy 

Volgens mij is het niet een probleem van wanneer een opname begint of een opname eindigt. Het is een probleem hoe Yelo Play een opname afspeelt. Vroeger werd op de Digicorder altijd afgespeelt vanaf het begin van de opname. Op zeker ogenblik is dat veranderd en begint het afspelen op het ogenblik dat het bewuste programma begint. In theorie althans. Soms is het programma al een paar minuten bezig. Op de Digicorder is dat geen probleem, je kan achteruitspoelen in de marge van de vooraf opname. Het probleem is het in het vooraf gedeelte terugspoelen als je via Yelo Play kijkt. Ik neem regelmatig op via Yelo Play, maar ik kijk nooit via Yelo Play. Dus heel de uitleg hierboven is de situatie hoe ik het probleem begrijp.  

0 Likes