Beantwoorden
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Aangezien de problemen met de flow app, die er bijna 2 jaar zijn en niet opgelost raken, zich nu ook voordoen met de Telenet TV app wou ik hiervoor een nieuw topic aanmaken.

Het Flow-topic is op bloeden na dood en er wordt niets concreets mee gedaan aangezien Telenet zogezegd niet op de hoogte is van dit probleem. (Dit werd trouwens via whatsapp tegen gesproken door een medewerker van telenet.

Het probleem:

Momenteel staat de Telenet Tv-app geïnstalleerd in de woonkamer op een Nvidea Shield en in de slaapkamer op een recente android TV.

Dagelijks krijgen wij het scherm te zien op de toestellen waarop staat dat we ons opnieuw moeten inloggen. Je moet er dan de smartphone bijnemen en je kenbaar maken aan de hand van een QR-code. Dan pas kun je verder gaan.

Het vervelende is pas als je boven in de slaapkamer verder wil kijken naar een programma en je ook opnieuw moet inloggen. in mijn geval betekent dit dus dat je zowel smartphone als leesbril moet meenemen naar boven. Heb je dat vergeten mag ik mijn bed weer uit 😞 .

Dit probleem hadden we reeds 2 jaar met de Flow-app. Toen was het een paar keer in de week dat we opnieuw moesten inloggen. 

We gebruiken nu een kleine maand de nieuwe app en daar is het probleem veel erger dan voorheen.

Zoals ik al gelezen heb in andere topics ben ik niet de enige die dit probleem heeft, maar zijn er al die hierop een antwoord van telenet gekregen hebben of dit hiervoor een ticket bij telenet aangemaakt hebben?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Steeds opnieuw inloggen bij Telenet TV app.

0 Likes
58 reacties
NoFate
Freshman Meerweter
Berichten: 130
BINGO! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Hmm , gisteren weer opnieuw QR code moeten scannen, pfff

0 Likes
NoFate
Freshman Meerweter
Berichten: 130
BINGO! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

@Suzy 

 

Wanneer gaat er eens actie ondernemen worden? Vreselijk gewoon, telkens dat opnieuw aanmelden? Zijn ze dan zo onbekwaam bij Telenet? Hebben jullie geen deftige developers??? Vraag anders eens of ze gaan kijken bij VRT / VTM, daar zijn ze bekwamer?! Enorm frustrerend!!! Doe er iets aan aub!!

NoFate
Freshman Meerweter
Berichten: 130
BINGO! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Vandaag is er een update op de playstore, het aanmeld process verloopt nu iets anders, nu moet je effectief het toestel toevoegen, laten we hope dat dit eindelijk de oplossing is

0 Likes
Hondaboy_76
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Hier vandaag nog steeds datzelfde probleem, op een tv toestel met Android dat niet dikwijls gebruikt wordt. Telkens opnieuw moet er met qr code ingelogd worden. Heb dat al een aantal keer voorgehad maar niet gemeld omdat ik dacht dat vanzelf wel opgelost zou worden. 

Ik heb geen zin in contact met de klantendienst want dat is telkens eens stress situatie en nooit een oplossing. Meestal  standaard antwoord precies of we zijn allemaal dummies. Start eens opnieuw op, verwijder de app, herstart de modem... 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Zal toch aan de tv liggen zeker als je hem niet veel gebruikt

Zal iets zijn met de updates van de app's

Kijk eens dat je in de tv dat je nergens in de menu  updates kan laten maken ook als hij uit is (achtergrond )

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

het ligt er helemaal niet aan of je de tv weinig of veel gebruikt. Ik heb meerdere toestellen en heb dit probleem om de paar dagen, zowel op deze die we alle dagen gebruiken als deze in de camper die we om de paar weken gebruiken.

Het is gewoon willekeur en er is geen verklaarbare reden noch oplossing voor. Volgende maand heb ik dit probleem al 2 jaar !!!!, sinds het begin van de lancering van de app. Ik heb dit al via meerdere manieren gemeld aan telenet en er is nog steeds niets aan veranderd en er zal niets aan veranderen ook. Ze trekken gewoon de stekker eruit. Volgens mij gewoon uit onkunde want met de andere TV-app is het net hetzelfde.

0 Likes
Hondaboy_76
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Het heeft volgens mij niks met de instelling van de tv te maken. Deze staan netjes op automatisch. Zoals je kan zien in de screen shot wordt hij via de playstore ook automatisch ge-update. En kan hem beheren via de gsm of tablet. Zoals ik op meerdere plekken lees ben ik niet alleen. Ik zou m'n tv box op de slaapkamer willen wegdoen en de android tv daar gebruiken, maar als je dagelijks moet inloggen lijkt me dit geen pretje. 

0 Likes
Hondaboy_76
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

IMG_20230621_081302.jpg

hier de vergeten screen shot in vorig bericht

0 Likes
Hondaboy_76
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Screenshot_2023-06-24-23-28-33-116_com.google.android.gm-edit.jpg

Ze zijn er blijkbaar van op de hoogte en doen er alles aan om het op te lossen

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Zoals ik reeds meerdere keer zei, ze zijn hier al 2 jaar !!! van op de hoogte en er is nog niets aan veranderd. Het probleem was er sinds de komst van de Flow-TV app en met deze nieuwe app is het net hetzelfde .

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Het probleem van de tv toestellen is niet nieuw veel app's lopen na een tijd vast

De fabrikant trekt hem niet veel aan die verkoopt graag veel tv's

Een tip koop chromecast tv dan heb je niet veel problemen meer

https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?productId=2128979#/category=TV%20&%20Audio...

 

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Het ligt zeker en vast niet aan de TV-toestellen.

Hier heb ik 1 shield, 2 xiaomi mi-box, 2 xiaomi Mi-stick, philips android tv, TCL android TV. Op alle toestellen zijn er al 2 jaar problemen met inloggen via TV-app en Flow-app.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

@YvesV Ik heb enkel apple tv's en daar heb ik die problemen niet, en nooit gehad. enkel problemen op mijn ipad rond nieuwjaar.

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

ik heb eerder gelezen dat apple toestellen minder gevoelig zijn voor deze problemen. Jammer genoeg draait hier alles wat tv-kijken betreft op android.

 

0 Likes