Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield

Hey,

 

Ik heb sinds enkele weken het probleem dat ik steeds op nieuw moet inloggen als ik de Telenet flow tv app open via mijn Nvidia Shield Android box.

 

Heb de app recent hierdoor eens opnieuw geïnstalleerd, maar was geen oplossing 

 

Ook heb ik de recentste versie van de app, deze is 8.7.1 (588)

 

Heeft er iemand dit probleem nog?

 

Ik moet hierdoor dagelijks opnieuw inloggen. Bij de klantendienst heb ik het probleem ook aangekaart, maar zonder succes. Ze zijn het aan het "onderzoeken'.   

 

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Steeds opnieuw inloggen Telenet Flow TV app

 

0 Likes
7 reacties
manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield

Heb hetzelfde op Chromecast met android tv - niet steeds maar wel heel regelmatig

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield

@manic ergens is het goed dat jij dit ook hebt. Wss een fout in de release. Geef het door aan Telenet zou ik zeggen.

 

@Suzy ik heb dit probleem aangekaart via DM aan Telenet via Facebook, maar verder weet ik dus niet wat ermee gedaan wordt.

 

Kan jij dit aan het betreffende team doorgeven ivm dit issue?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield

@TMCLS93 ik ben eens gaan kijken, want weet dat het Social Media team hierover verschillende meldingen heeft doorgegeven met bijhorende informatie. Die van jou zat daar ook tussen.

 

Erna ben ik eens verder in het systeem gaan zoeken en heb een open ticket gevonden, waarop er recent (lees vandaag) nog activiteit was. Dit is dus zeker nog verder in onderzoek. Hopelijk kan het snel opgelost worden! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Cowboy_Henk
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... De 3 wijzen!

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield

Ik heb dit ook. Shield is van december en ik moet me bijna elke dag terug inloggen. 

Ik heb de cache van de app eens gecleard aangeraden in een ander topic maar het probleem komt terug 

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield


@Cowboy_Henk  schreef:

Ik heb dit ook. Shield is van december en ik moet me bijna elke dag terug inloggen. 

Ik heb de cache van de app eens gecleard aangeraden in een ander topic maar het probleem komt terug 


Hey @Cowboy_Henk momenteel merken we inderdaad dat klanten terug verschillende keren moeten aanmelden op de TV Flow-app. Onze collega's zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Onze excuses hiervoor.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
slisse2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
YUGO op Android TV Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol!

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield

Het is een tijdje beter geweest, maar sinds enkele weken moet ik ook terug véél inloggen, zo goed als elke dag (zowel op NVidia Shield, Google Chromecase Android TV als met Xiaomi Mi S Android TV). het meeste op Xiaomi (die zijn wel WIFI verbonden) vergeleken met mijn Nvidia Shield die via kabel verbonden is....

het begint echt ververlend te worden eigenlijk :(,, al de rest werkt zonder problemen op al mijn androidTV toestellen (Netflix, Vrtnu, vtmgo, youtube, ...).

Bedankt om dit nog eens aan de developers te melden & een oplossing te vinden

0 Likes
slisse2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
YUGO op Android TV Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol!

Opnieuw inloggen via TV Flow-app via Nvidia Shield

het is een tijdje beter geweest. Maar ik moet weer bijna elke dag inloggen 😞

Dit begint echt vervelend te worden & ik hoop dat het opgelost begint te raken, met al mijn andere Android TV apps heb ik absoluut geen probleem

0 Likes