Beantwoorden
Marengo777
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Play Sports Go account

Op 16-01-2020 heb ik een email ontvangen van Telenet met de melding dat ik mijn Play Sports Go account (ik heb dus geen andere Telenet diensten) diende te heractiveren. Vandaag probeer ik me aan te melden maar krijg ik de melding dat mijn paswoord incorrect is (wat heel zeker niet klopt). Als ik paswoord reset wens te gebruiken krijg ik de melding dat er een 'technische storing' is. Als ik mijn account opnieuw wens te registeren word ik telkens automatisch door verbonden naar de registratie van een Play Sports account (wat niet hetzelfde is als een Play Sports Go account).

 

Wanneer ik vandaag belde naar de klantendienst vielen ze compleet uit de lucht en heb ik ze eerst zelf het verschil tussen een Play Sports en een Play Sports Go account moeten uitleggen. Daarna twijfelden ze als het product Play Sports Go wel nog aangeboden wordt, wat enigszins vreemd is gezien ik een mail kreeg over dat product op 16-01-2020. Momenteel heb ik dus geen toegang tot de diensten waarvoor ik betaal, kan ik me niet opnieuw registeren én kan ik me zelfs niet meer aanmelden om de automatische betalingen stop te zetten. Gezien ik als Play Sports Go accounthouder geen klantnummer heb was het ook niet zo evident om een dossier te starten. De klantendienst wist tot slot te zeggen dat ik morgen "normaal gezien" opgebeld zal worden maar het "geen slecht idee is om ook zelf nog eens terug te bellen".

 

Hoe zit dat nu?

0 Likes
2 reacties
TimoVhm1978
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Play Sports Go account

Ik volg deze, helaas, mee op. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play Sports Go account

Laten we dit even opvolgen via dit topic.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes