24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik lees veel ongenoegen over kinderziektes van TV Flow die maar niet opgelost geraken. Vandaar dat ik dit topic even maak, om alles samen te brengen. Ik tag ook even @HaroenR omdat hij aan het project mee werkt (denk ik). Ik heb m'n persoonlijke bevindingen opgedeeld in 2 delen: problemen & missende features.
Problemen:
Missende functies:
Vooral het haperend beeld maakt de app de laatste tijd echt onbruikbaar. Heb Telenet zelf hierover gecontacteerd, met een technieker gebeld en daar zeiden ze "we hebben alles hier getest, en werkt perfect. Het ligt dus allemaal aan u, meneer"..... Gelieve hieronder allemaal jullie klachten te posten, zodat ik Telenet nogmaals kan contacteren met een bundel klachten voor (hopelijk) beterschap of compensatie.
Doorspoelen/terugspoelen gaat ook niet altijd even goed. Het beeld volgt meestal eerste seconde nog, maar dan staat het stil en moet je maar gokken waar je ongeveer wilt kijken
Ons hoofdprobleem is het quasi dagelijks moeten registreren via de QR-code op onze 2 Apple TV’s. Het zijn de recentste 4K versies en ze zijn via ethernet verbonden met de router.
Zoals u al opsomt zijn er daarnaast nog een zéér lange lijst van onvolmaaktheden en ergernissen, dit laatste vooral bij uitgesteld kijken. Wij hebben Apple TV+, Netflix en Disney+ ook gebruikt, net zoals VRT Nu. Geen enkele App geeft de problemen zoals Telenet TV Flow, eenmaal geregistreerd is er bij die Apps’s geen enkele noodzaak tot opnieuw aanmelden. Dat ik geen Telenet netwerk in huis heb, zou ook geen probleem mogen zijn, ik heb toch ook geen Netflix netwerk thuis …
Als de Vlaamse zenders allemaal zouden beschikbaar zijn via andere Apps, dan was TV Flow al lang buiten gevlogen.
Ik ben een Telenet klant van het eerste uur. Ik heb dit ook al meerdere malen gemeld aan de helpdesk naar aanleiding van andere problemen. De kwaliteit van de website, applicaties en service, lijkt na de verkoopcijfers te komen, ook al was dit vroeger het uithangbord van Telenet en ondanks de goede contacten, die ik bij verschillende helpdeskmedewerkers over al die jaren heb mogen ervaren. Jammer.
Hopend op eindelijk een oplossing.
@Joseph05B Flow geeft toch maar enkel de vlaamse zenders, dus met vrtnu en vtmgo heb je al twee derden van de zenders van flow, dus waarom nog betalen, en vt4 stream je dan gewoon
Update na > 8 maanden: alleen inlegproblemen lijken deels opgelost. Volgende problemen/functies zijn nog altijd (niet) aanwezig:
Wat ik nog altijd mis (t.o.v. Telenet TV app):
De TV Flow app is nu zeer basic, op zich geen probleem als die basic dingen ook perfect zouden werken dan. Dat doen ze helaas nog (altijd) niet 😕 Lijkt ook 0,0 evolutie in te zitten, rap even app gemaakt, online gezet en er niet meer naar omkijken. Wel nog altijd €10/maand vragen, of klanten laten upgraden naar (uiteraard duurdere) TV Iconic.
Vermoedelijk betreft dit een update aan het achterliggende loginsysteem dat ook voor de Telenet TV-app wordt gebruikt.
Sinds april 2022 is er geen update van de TV Flow-app meer geweest.
Als je vindt dat een half afgewerkt product 10 euro/maand waard is, blijf dan gerust met plezier betalen.
Anders kan je voor 10 euro/maand een vele betere tv-ervaring krijgen met de app van TV Vlaanderen.
Ik heb dit probleem ook al enkele weken. is echt irritant. heb ik nog nooit meegemaakt in de meer dan 20 jaar klant zijnde. al al hun zogezegde oplossingen gedaan: niks werkt.