24755
netweters
|
152397
antwoorden
|
20699
vragen
|
Helaas hebben ze niet hun best gedaan. Er zijn nog steeds problemen. Zelf alles gereset. Yugo-app, modem, Chrome-cast. Het probleem is niet binnenhuis. Al dagen mee aan het overleg met jullie. Maar geen reactie. Zeer teleurgesteld in de 100€ die we aan jullie geven per maand.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@MaartenLoyens open je hiervoor even een ander topic? Dat is wat overzichtelijker en kunnen we het daar bekijken...
@WhiteSasch terechte bemerking. Het probleem lijkt een grotere impact te hebben dan in dit topic, waar het probleem (niet kunnen aanmelden op de YUGO app) duidelijk gerelateerd was aan de storing van gisterenavond.
Heb dan ook een nieuw topic gestart met je post, @MaartenLoyens.
Waar vind ik dit topic?
Het zit waar je nu kijkt. Je bent mee versprongen.
Ok. Duidelijk. Ondertussen gechat met Telenet, volgens hun is onze modem verouderd waardoor we dit probleem hebben. Vind dit opzich vreemd terwijl we toch al twee maanden geen problemen hadden. Nu ik ben geen techneut, dus ga ik deze eens vervangen. Hopend op de goede uitkomst.
Oké. Naar de winkel geweest. Omruilen van een modem heeft blijkbaar 3 uur gekost. Probleem is wel opgelost, maar zit er wel mee dat ik 6x Telenet net heb gebeld en 3x maal opnieuw de winkel moest ingaan. De reden van heel deze klucht onwetendheid van Telenet’s eigen klantendienst en lijn waarmee de Telenet-centers in contact staan.