Beantwoorden
gertkeup
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Problemen met Yelo Play na update naar iOS 10.1.1

Sinds de update van een ipad2 naar iOS 10.1.1 is de app van yelo play verdwenen. Als je hem zoekt in de app store vind je hem wel, maar er staat "open" bij (dus hij zou nog op de iPad geïnstalleerd staan ) maar je kan dit niet aanklikken , de button is grijs gekleurd.  Hoe kan ik yelo play terug laten werken? 

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Problemen met Yelo Play na update naar iOS 10.1.1

Misschien wordt die versie van iOS nog niet ondersteund? In dat geval even afwachten tot een update van Yelo Play. Je zou dit ook eens kunnen navragen bij Telenet Facebook/Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gertkeup
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Problemen met Yelo Play na update naar iOS 10.1.1

Probleem is intussen opgelost. Gewoon de fabrieksinstellingen teruggezet. Nu werkt yelo play terug.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Problemen met Yelo Play na update naar iOS 10.1.1

Fantastisch @gertkeup ! Zou je je antwoord even kunnen aanduiden als oplossing ? Dat maakt het voor anderen met hetzelfde probleem makkelijker op te lossen. Bedankt!

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes