Beantwoorden
eversp
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Radio luisteren in de yelo app

'radio luisteren' in de yelo app zou een handige functie zijn wanneer radio via de kabel wegvalt en men aangewezen is op de digicorder om radio te luisteren. Nu moet ik de zendernummers onthouden ofwel de tv aan zetten om een radiokanaal te selecteren.

8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Radio luisteren in de yelo app

@eversp Denk dan wel dat je mogelijks verbruik zal hebben voor radio omdat dit nog niet word ondersteund voor gratis verbruik, 

je kan dan even goed een app van de zender downloaden en via die weg luisteren ook.

er komt een digitaal toestel om naar de radio zenders te luisteren via de kabel zoals vroeger met je radio aan de Telenet kabel aangesloten.

zodat je geen app of tv nodig hebt om de zender te zien.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
eversp
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Radio luisteren in de yelo app

Wat ik wil doen is de audio-uit van de digicorder aansluiten op de audio-in van mijn geluidsinstallatie, want de kwaliteit van de ontvangst met de door telenet geleverde antenne is ondermaats. Om op de digicorder een kanaal te kiezen moet ik de tv aanzetten, anders zie ik enkel het nummer van het kanaal op het display van de digicorder. Na selectie van het kanaal kan ik de tv terug uitzetten. Voor tv kanalen kan ik via de yelo app het kanaal kiezen ("tv kijken") en laten 'weergeven' via de digicorder. Het zou handig zijn als dat ook voor radiokanalen zou werken ("radio luisteren"). Nu kan ik natuurlijk de kanalen van buiten leren of opschrijven op een post-it. Terug dus naar de middeleeuwen.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Radio luisteren in de yelo app

Als dit afdrukt (vooral de tweede pagina), zit je  niet meer in de middeleuwen, maar zit je minstens in de Nieuwe tijd. 

Lucas14
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Radio luisteren in de yelo app

Dit beschrijft exact wat ik ook wens! Temeer omdat mijn hifi en digicorder in verschillende kamers staan. Met de signaal switch zullen er zeker nog gebruikers deze functionaliteit wensen. Come on Telenet, upgrade de Yelo app please!

eversp
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Radio luisteren in de yelo app

Heb ondertussen een tv box in plaats van de digicorder en daar is het onmogelijk om een radio kanaal te kiezen zonder de tv aan te zetten want de radio kanalen hebben geen nummer meer zoals op de digicorder.

Tags (1)
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Radio luisteren in de yelo app

@eversp dan kan je via stem commando de zender doorgeven met je afstandsbediening als optie 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
polke2020
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Radio luisteren in de yelo app

Sinds wanneer kan je stem opdrachten doorgeven via de afstandsbediening? 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Radio luisteren in de yelo app


@polke2020  schreef:

Sinds wanneer kan je stem opdrachten doorgeven via de afstandsbediening? 


Bij de tvbox kan dat, bij een digibox of digicorder niet.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.