Beantwoorden
Peejay
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

Hallo

 

Ik gebruik momenteel YUGO en zou willen overstappen naar One. Dit voor de extra data SIM, maar vooral voor de bescherming van Safespot voor IoT-devices.

 

Ik heb tweemaal contact opgenomen met de klantendienst, maar ik krijg tweemaal een ander antwoord ivm Safespot.

 

Telefonisch kon een medewerker mij verzekeren dat Safespot+ inbegrepen is bij het standaardpakket van One. Dit vond ik heel vreemd, nergens kan ik dit terugvinden online.

Ik nam daarom opnieuw contact op, maar via de chat. De medewerker daar kon mij meegeven dat Safespot (niet +) voor bescherming thuis standaard inbegrepen is in One, met de app. Safespot+ zou inbegrepen zijn bij OneUP, voor bescherming buitenshuis met de Guard-app.

 

Ik weet niet meer wie/wat ik moet geloven. Kan ik met het basispakket One gebruik maken van Safespot voor de bescherming van IoT-devices met de Safespot-app?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Safespot bij One

Tags (1)
0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

@Peejay 

In de One heb je Safe surf zitten ( zeg maar gewoon Safespot maar Telenet zegt mooi safe surf ). Dus ja je hebt bescherming voor je lot devices. 

 

In de One Up zit Safespot+ die heeft inderdaad iets extra en dat is voor buiten onderweg ook beschermd te zijn en je kan er schermtijd in regelen voor de kleinste onder ons. Dan kan je bepalen naar welke sites ze niet mogen gaan en je kan regelen wanneer ze niet meer online mogen. 

 

Dat is dus het verschil tussen de twee en medewerker 2 via de chat had je het juiste antwoord gegeven.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Peejay
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

Hey @patrick37 

 

Bedankt voor je snelle repsons! Super om te horen. Dus via Safesurf heb ik ook toegang tot de Safespot-app om alle nodige dingen in huis in te stellen?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

@Peejay 

Dat klopt die optie heb je om die app te gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

Nope, klopt helaas niet.

Safesurf kan je via Mijn Telenet activeren en deactiveren, maar er zijn geen verdere instellingen mogelijk. Er is geen app om instellingen te doen bij Safesurf.

 

 

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

@RuZ 

Oh is dat daar niet bij ? Mijn gedacht was dat het er zeker bij zat een app zoals in de One UP. 

Is die niet herleid naar Safespot dan ? 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sneppe
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht met windows 11 geïnstalleerd. Moet ik nu elke maand betalen voor een service die ik niet kan gebruiken. Het is gewoon een schande dat na drie maanden dit probleem nog steeds niet is opgelost. O ja moet ik mijn nieuwe laptop downgraden naar windows 10 dit is toch jullie oplossing. 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

@Sneppe 

Over wat gaat jou bericht precies ? Want je zet je bericht hierbij een vraag waar je totaal de bal mis slaat over je opmerking. Dus graag enige uitleg waar jou bericht over gaat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?


@RuZ  schreef:

Nope, klopt helaas niet.

Safesurf kan je via Mijn Telenet activeren en deactiveren, maar er zijn geen verdere instellingen mogelijk. Er is geen app om instellingen te doen bij Safesurf.


Ik heb dit hier nogal gemeld. @patrick37 blijft volhouden dat Safesurf hetzelfde is als Safespot (zonder +) maar dat is niet zo! Sorry @patrick37 🙃. Ik heb zelf One!

One => Safesurf. Enkel bescherming op modem niveau maar verder niets instelbaar.

One Up => Safespot +

 

@Peejay 

Dit wil dus ook zeggen dat de aangeduide oplossing fout is!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

@Ex-Netweter 

Persoonlijk dacht ik idd dat het gewoon de Safespot was. Ik heb Safespot+ dat klopt maar daarmee dat ik het ook dacht dat de One Safespot heeft. 

 

Maar goed blijkbaar is het dus niet zo en jij kan dat beter weten @Ex-Netweter aangezien je het zelf gebruikt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Peejay
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Safespot bescherming voor IoT inbegrepen in ONE?

@RuZ @Ex-Netweter, bedankt voor de verduidelijking!