Beantwoorden
ad01
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Safespot - connection to Cloud Services

Wanneer ik de Security console van Safespot open, krijg ik de melding dat ik 'at Risk' ben.  Er wordt 1 issue gevonden, namelijk: "General.  The connection to Cloud Services could not be established.  You are not fully protected."  Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden aub?  (Windows 10 Home versie 21H1 - 64-bits besturingssysteem, x64-processor)

Ik heb reeds een full scan gedaan - zonder resultaat.  Heb ook al 'Safe guard' verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; eveneens zonder resultaat...

 

0 Likes
3 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Safespot - connection to Cloud Services

Hallo! Iemand die @ad01  hiermee kan helpen? Alvast bedankt!

Gr

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Safespot - connection to Cloud Services

@bert_ ipv van te vragen als iemand kan helpen, raadpleeg eens binnen telenet naar oplossingen, want tegenwoordig laat telenet veel steken vallen, het is schandalig dat wij nog zoveel moeten betalen voor gebrekkige service

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Safespot - connection to Cloud Services

@ad01 indien je dit zelf niet opgelost krijgt, raden we je aan contact op te nemen met de klantendienst van Telenet (via Facebook, WhatsApp of telefonisch). Zij kunnen dan een dossier voor je aanmaken met de details van je foutmelding, het toestel waarop je dit voor hebt, de stappen die je al hebt genomen om het op te lossen. Vervolgens kunnen ze dit voor je achterliggend nakijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes