Beantwoorden
svendc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Safespot pro vs Bitdefender

Hallo iedereen,

 

Momenteel ben ik een tevreden gebruiker van Bitdefender Total Security. Ik heb gelezen dat safespot hierop gebaseerd is. Is safespot pro dan, vooral voor bescherming van IoT, niet de betere optie?

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Safespot pro vs Bitdefender

@svendc Safespot is inderdaad voornamelijk voor IOT toestellen te beveiligen, maar ik moet zeggen, de onafhankelijke pro testers geven hierbij toch de voorkeur aan Bitdefender. 

Bitdefender heeft bijvoorbeeld de Bitdefender box, dat een firewall met virusscanner maar dan met AI. Dat toestel zal kijken of er verdachtte activiteiten zijn op uw IOT toestellen en alle toestellen in huis. 

Voor de toestellen zoals een gsm of tablet kan er ook een client geïnstalleerd worden. 

Alles hangt dus af wat je juist zoekt. (lokaal op je intranet of overal via 4G en wifi/netwerk.)

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
svendc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Safespot pro vs Bitdefender

De box is niet (meer) verkrijgbaar in België volgens de klantendienst van Bitdefender. Daarom leek safespot pro mij een fijne oplossing, al lees ik ook dat je zelf niet veel kunt instellen. Ik ken wel wat van IT, maar ben zeker geen expert.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Safespot pro vs Bitdefender

@svendc inderdaad dat wist ik niet. Ik vind het spijtig want het is een zeer goed product.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
svendc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Safespot pro vs Bitdefender

Inderdaad jammer, maar is safespot dan een goed alternatief? Zijn hier ervaringsdeskundigen?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot pro vs Bitdefender

@svendc 

Denk niet dat er echt mensen zijn hier die weten hoe de Safespot echt werkt. Er is ook geen handleiding ergens waar je dit kan lezen en of zien dus het is lastig. Ik heb bijvoorbeeld een antivirus in mijn Mesh wifi systeem maar werkt dit net zo goed als Safespot ? kan er ook geen verschil tussen maken helaas. Nu heb ik Safespot in gebruik omdat het in mijn One Up zit maar anders geen idee. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
svendc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Safespot pro vs Bitdefender

@patrick37 

Dank je! Ik neem aan dat je tevreden bent en geen problemen ondervindt?

En je gebruikt dan enkel safespot op de modem en niet de apps?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot pro vs Bitdefender

@svendc 

Ik gebruik enkel de Safespot idd om alles te beveiligen. Ben er tevreden van ja en nee gebruik geen andere apps dat wil zeggen dus geen andere beveiliging apps. Ik gebruik daarnaast wel Safespot Guard natuurlijk anders heb je niks aan die app of beveiliging. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
svendc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Safespot pro vs Bitdefender

Ik ben ondertussen nog wat aan het rondsnuisteren en blijkbaar is Firewalla een goed alternatief. Heeft hier iemand ervaring mee in combinatie met de Telenet-router?

0 Likes
svendc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Safespot pro vs Bitdefender

Niemand..?

0 Likes