24765
netweters
|
152526
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hey,
Als ik via mijn smartphone tv wil kijken moet ik steeds opnieuw inloggen op de Yugo tv app.
Ik heb de app al merrmaals verwijderd en mijn toestel opnieuw opgestart en de app er opnieuw opgezet, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Zijn er nog Yugo gebruikers die dit probleem ervaren?
@TMCLS93 kan het zijn dat je toestel steeds de cash en cookies leegt? Als dat zo is zal je elke keer opnieuw moeten inloggen. Weet niet of er bij Yugo tv app ook een beperkt aantal toestellen opstaan. Bij de TV app bij de Wigo is dat wel zo is het tot max 5 toestellen , moest dat bij de Yugo ook zijn zit je er rap aan . Kijk eens in je browser instellingen van je toestel.
@patrick37 ik dacht dat dit 5 toestellen max waren. @Suzy kan jij dit bevestigen? Of navragen hoeveel geregistreerde toestellen de yugo app toelaat?
Het zijn er idd max 5...
Bij mij zijn er nu 3 toestellen geregistreerd aan de app.
@TMCLS93 schreef:@patrick37 ik dacht dat dit 5 toestellen max waren. @Suzy kan jij dit bevestigen? Of navragen hoeveel geregistreerde toestellen de yugo app toelaat?
Probeer eerst je cash en cookies te legen he want als je 5 toestellen heb geregistreerd dan kan je zo ie zo niet meer inloggen. Want zou het 90 dagen duren voor je weer kan registreren vermoed ik. Maar Yugo heb ik niet dus ik moet het doen met info die ik kan zoeken.
Cache & Cookies verwijderd, hopelijk is het probleem opgelost nu
Done 😉