Beantwoorden
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Ik heb dit al eens aangekaart en was opgelost tot een paar dagen geleden, probleem is dat ik elke dag opnieuw moet aanmelden bij yeloplay.be ondanks dat ik overal bij telenet aangemeld sta, ik dacht toch dat dit automatisch was maar blijkbaar weer niet meer.
En NEE ik heb de cookies niet verwijderd.

23 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50 is de update van windows er niet op geïnstalleerd ???? dat zou ook het probleem kunnen zijn.

je bent de enige niet dat problemen heeft met hen na een update in samenwerking met programma's.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Natuurlijk kan dat, maar dan zou je toch denken als je je terug aanmeld dat dit blijft

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50 als er iets in die update zit dat dit tegenwerkt dan kan dit een oorzaak zijn, 

ik heb ook een probleem met een programma, iets totaal anders dan de app van telenet, maar die gaf ook problemen aan m'n programma met vast hangen van enkele seconde als resultaat.

en kon het ook niet oplossen door terug te gaan in de tijd naar de vorige update of de huidige blijven gebruiken,

anders moet je eens testen om terug te keren naar de vorige versie van windows of dit een oplossing is of niet???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Terug gaan doe ik nooit, er moet een andere oplossing zijn

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Master-magic, en waarom ALLEEN yeloplay en geen enkele andere website waar ik een inlog heb

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50 

 

Voortdurend zijn er zaken die veranderen. Updates, andere webisites die je bezoekt, ...

Je bent er niet bewust van wat er allemaal verandert. Mogelijk heb je, bewust of onbewust, een plugin van je prowser geactiveerd. Er zijn zoveel zaken mogelijk.

 

Nogmaals: welke browser gebruik je?

 

 

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Janne man, ik gebruik google chrome

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be


@francis50  schreef:

Janne man, ik gebruik google chrome


Klik rechtsboven op de drie puntjes en kies Instellingen. Onder Automatisch aanvullen, klik je op wachtwoorden. Staat Aanbieden wachtwoorden op te slaan op aan? Staat Automatisch inloggen op aan? Als je bovenaan in het veldje Zoek in wachtwoorden de tekst yelo ingeeft, krijg je een lijst van sites. Dit kan onder andere yelo.be, yelotv.be en yeloplay.be zijn. Bekijk op elke lijn het userid en wachtwoord en verwijder evntuele foute gegevens.

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Dat staat allemaal goed, wat ik wel gemerkt heb is dat als ik chrome afsluit ook yeloplay zijn login weg is, snap wel niet, waarom ALLEEN yeloplay die moeilijk doet, heb zeker honderd sites waar ik aangemeld sta en die het allemaal goed, dus alleen yeloplay niet.

0 Likes