Beantwoorden
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Ik heb dit al eens aangekaart en was opgelost tot een paar dagen geleden, probleem is dat ik elke dag opnieuw moet aanmelden bij yeloplay.be ondanks dat ik overal bij telenet aangemeld sta, ik dacht toch dat dit automatisch was maar blijkbaar weer niet meer.
En NEE ik heb de cookies niet verwijderd.

23 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50 

 

Die cookies, dat heeft te maken met het "registreren" van uw toestel, niet met het aanmelden.van de gebruiker.

 

Als ge uw cookies opruimt (of eens een andere browser gebruikt) moet ge opnieuw registreren, en als ge al 5 toetellen had gaat dat dus niet lukken, tenzij het al lang genoeg geleden was en ge uw machien er eerst kunt uitgooien en dan opnieuw registreren.

 

Opnieuw aanmelden moet ik ook regelmatig doen, dan eens wel, dan eens niet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Ik heb 3 toestellen staan dus daar ligt het niet aan, voor de rest is er nooit wat veranderd, alleen dat ik nu ELKE dag opnieuw moet aanmelden, Suzy heeft dat vorige keer opgelost maar nu is het weer terug.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50  ik heb even rond gezocht maar vind niet direct dat Suzy je eerder een oplossing heeft gegeven. Maar ik heb hier wel een andere topic gevonden met hetzelfde probleem bekijk dat eens of je die oplossing kan gebruiken. 

 

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Waarom-telkens-inloggen-Play-mijntelenet-netw/m-p/52185#M24...


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Ik gebruik al sinds de eerste dag dat Telenet hier begon dezelfde inlog, daar zal het zeker niet liggen.

Bij Telenet zeggen ze toch, aangemeld sta je overal aangemeld, blijkbaar dus weer niet bij yeloplay

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Patrick 37, Suzy heeft dat niet aangegeven maar in de achtergrond opgelost bij het team.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50  en hoe heb je dat toen gedaan ? Hier niet gepost dan want anders had ik het wel gevonden. Heb je die prive bericht gedaan ?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Weet ik niet meer, is al een hele tijd geleden, maar snap nog altijd niet dat het altijd goed is gegaan sinds en nu ineens weer niet meer, de inlog bij yeloplay ging gewoon vanzelf telkens.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Mobile-app-wachtwoord-probleem-wanneer-opgelost/m-p/32289#M...

 

@francis50  ik heb hier een oude post gevonden met je login die verkeerd ging. Maar dat is drie jaar geleden en door een update is het toen in orde gekomen want er waren blijkbaar meerdere problemen. 

Voor nu kan ik je enkel aanraden de opgeloste topic te gebruiken en zien of het daar je probleem mee oplost.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Mijn login gaat niet verkeerd, aanmelden en ben aangemeld, het is alleen dat anders vanzelf ging en nu telkens moet opnieuw aanmelden.

PS ik werk op een pc en niet op een laptop of dergelijke.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50  dan kan ik er zo geen antwoord op geven waarom het zo is. Dan beste is eens met de klantendienst contact opnemen en horen wat zij ervan zeggen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50 de windows pc onlangs ge-update ?????

kan zijn dat de nieuwe windows versie problemen geeft, 

heb dit ook al gehad met andere programma's op de pc.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

Master magic, alleen met yeloplay.be dan voor de rest blijf ik overal aangemeld

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

@francis50 

In Windows is het de webbrowser die je gebruikt die het wachtwoord onthoudt. Mogelijk heb je  een ingang staan met een verkeerd wachtwoord.

Wat gebruik je als webbrowser?

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Steeds opnieuw moeten aanmelden bij yeloplay.be

janne man, wat ik jaaaaaaaaaaaaaren gebruik, volgens telennet moet je nergens meer aanmelden en dat was ook zo tot een week of twee geleden, toen was het weer vandat, aan de pc is niets veranderd.

0 Likes