Beantwoorden
MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Studio 100 TV niet op de Flow-app

Hallo,
Wij hebben Telenet-flow. Duur abonnement maar zeer leuk om zonder Box tv te kijken. We gebruiken dus op onze Google Chrome cast de flow-app. Echter ben ik hier niet te tevreden over.

We hebben maar 14-zenders erop, meer hebben we niet nodig, maar mis hierop Studio 100 TV.

Dit omzeilen we door de “nieuwe” Telenet-tv-app te gebruiken. Hierin krijgen wij de zender wel te zien. Dus probleem opgelost.

Wil toch even melden dat Telenet dit misschien ook aanpast op hun Flow-app. Zou misschien veel leukere kijkervaring bezorgen.

Nog iemand dit mijn “ongenoegen” begrijpt?

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Studio 100 TV niet op de Flow-app

Wat gek; als Flow klant zou je via de TV app eigenlijk ook niet naar Studio 100 TV mogen kunnen kijken, want dat zit niet inbegrepen in je abonnement. Houd er dus rekening mee dat Telenet op een bepaald moment dit kan rechtzetten en je dat niet meer kan bekijken.

Wat je ongenoegen betreft, we willen allemaal wel extra dingen; dat is best begrijpelijk. Daarnaast heb je voor dezelfde prijs drie keer meer zenders bij TV Vlaanderen APP TV Light. Dus competitief is de prijs in ieder geval niet.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Studio 100 TV niet op de Flow-app

@MaartenLoyens 

Je neemt een abonnement waarvan je op voorhand weet dat Studio 100 TV er niet in zit en dan klaag je hierover??

Neen ik begrijp je ongenoegen niet??

MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Studio 100 TV niet op de Flow-app

Terechte opmerking. Had flow-pakket genomen toen het nog Yugo heten. Dus ik wist op voorhand inderdaad dat er niet was. Maar nu de zender er nu ook bij Telenet aanwezig had ik gehoopt dat we deze ook zouden krijgen.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Studio 100 TV niet op de Flow-app

Je hebt nu nog een goedkoop pakket zeker met streamz er bij  er zal niets veranderen aan de app

je kan een vraag stellen maar antwoord weet je al kijk verder via de manier dat iedereen toepast nu

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Studio 100 TV niet op de Flow-app


@MaartenLoyens  schreef:

Wil toch even melden dat Telenet dit misschien ook aanpast op hun Flow-app. Zou misschien veel leukere kijkervaring bezorgen.

Nog iemand dit mijn “ongenoegen” begrijpt?


De Flow-app zal verdwijnen. Alle gebruikers (TV-Box, digicorder en Flow) worden in de toekomst overgeschakeld naar één enkele App: de Telenet-TV App. Waarom zou Telenet nu nog wijzigingen aanbrengen aan de Flow-App?

Trouwens, als je toegang hebt via de Telenet-App, waarom wil je dan nog de Flow-App gebruiken?

Dus "probleem" opgelost (een non-issue dus) schrijf je zelf 🤔

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Studio 100 TV niet op de Flow-app

Hij kijkt naar de  Flow-App  en de Studio 100 GO app

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Studio 100 TV niet op de Flow-app


@luc55  schreef:

Hij kijkt naar de  Flow-App  en de Studio 100 GO app


Hij zegt wel degelijk de Flow-app en de TV-app te gebruiken, er is hier nog niets gezegd over Studio 100 GO.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Studio 100 TV niet op de Flow-app

Neen, gebruik niet de Studio 100 go app

0 Likes
MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Studio 100 TV niet op de Flow-app

Bedankt voor de info

0 Likes