24756
netweters
|
152399
antwoorden
|
20699
vragen
|
Sinds een paar dagen werkt de telenet support app niet meer op mijn gsm (samsung galaxy van 2017) ; ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Nog iemand?
Dan maar ingelogd op de laptop en naar de mijn telenet website gegaan: deze reageert bij mij heel erg traag; andere websites doen het wel goed. Is dit altijd zo traag?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb hetzelfde aan de hand met mijn Nexus 5X (Android 8.1). Dit is wat ik zie:
Support app is 2.8.0. Verwijderen en opnieuw installeren heb ik nog niet geprobeerd.
Edit: Nog altijd hetzelfde. @Suzy kan jij dit doorgeven?
Ik heb hetzelfde probleem (Android 8.1 - Google Pixel 2), herinstallatie werkte ook niet. Ook versie 2.8.0.
Alles staat ook zonder layout kriskas door elkaar zo op de screenshot van sb.
@JasperW @sb bedankt om het te melden.
Dit is helaas een gekend probleem sinds enkele dagen. Onze collega's werken zo snel mogelijk aan een oplossing. Merci voor de informatie van jullie besturingssystemen en type toestellen.
@mgm9, kan jij ook nog even laten weten welke Android versie je hebt en welk type van Samsung Galaxy? Dan geef ik ook dit achterliggend door.
Het probleem is ondertussen met een update van de support app naar versie 2.9.1. verholpen. Bij mij werkt het weer prima.
Er staat: Fix voor layout omwille van aanpassingen in Chrome browser versie 64
Dank u!
Hieebij is dit dan ook afgesloten.
Hier ook opgelost
gevraagde info = A5; android versie 7.0