24762
netweters
|
152517
antwoorden
|
20715
vragen
|
Al een tijdje de Yelo TV app geinstalleerd op de Google TV
naast het herhaaldelijk opnieuw moeten inloggen, lijkt dit nu beter te zijn
Maar als je naar de tab "TV Kijken" duurt het extreem lang vooraleer de kanalen geladen worden....
Nog iemand hier last van?
Alle apps zoals netflix, VTM, ... hebb
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yelo TV (Google TV), laad traag bij tv kijken
De Yelo app loopt op zijn laatste beentjes. Probeer eens de Telenet tv app (is niet hetzelfde als de Telenet app).
Zoals @janne_man zegt: de Yelo app verdwijnt en wordt vervangen door de Telenet TV app.
Ik bedoelde de Telenet tv app die er sinds enkele maanden is, de Yelp app is idd niet voor Google tv
Probeer eens eerst het cache geheugen te wissen van die app, daarna de app wissen en opnieuw installeren.
Ook kan het helpen als je android tv hebt, om bij android instellingen op je tv, naar apparaatvoorkeuren te gaan, en daar in lijstje "opnieuw opstarten" kiest. (Of tv on standby zetten, stekker eruit voor 10sec en terug erin)
Dit kan helpen om het oude cache geheugen te wissen en te laden met nieuwe, daar dat je met je uitknop op tv, de tv eigenlijk in standby zet en nooit echt uit, waardoor er mss kans is dat er oude cache blijft hangen.
Je kan het eens proberen, niet geschoten os altijd mis 😉
Ja, reeds getest, de android tv gaat sowieso altijd uit, en cache geheugen wissen helpt niet... Deze app is nog gewoon een test release precies, zeer veel mensen hebben ook issues met herhaaldelijk inloggen
Er is een update gekomen, veel beter nu!!