24750
netweters
|
152317
antwoorden
|
20691
vragen
|
Goedenavond
Wij kijken altijd tv via een laptop maar de laatste tijd hebben wij altijd maar last indien wij een opname bekijken van momenten waar er plotseling staat "niet beschikbaar hier heb je een abonnement voor nodig". Kan ik hier iets aan doen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet tv via webbrowser
Gebruik je nog de digicorder en heb je toegang tot de tv app gekregen of heb je de tv box en kijk je al vanaf het begin via de tv app ?
Dit is wel belangrijk te weten want er zijn op dit moment veranderingen bezig waardoor iedereen met de digicorder enkel nog de tv app kan gaan gebruiken en geen Yelo tv meer.
Dat gaat het probleem niet zijn hoor. Wanneer je Yelo TV nog probeert start die gewoon niet. Die boodschap van dat abo komt er in dat geval heus niet.
Ik zou eens moeten opzoeken maar ik heb al posts zien langskomen met hetzelfde probleem ... (die melding van dat nodige abo dus ..)
Wij hebben één digicorder en een laptop waarmee er wordt gekeken via de website "telenet.tv " maar wij hebben veel last van het scherm "niet beschikbaar u heeft hier een abonnement voor nodig" op de laptop niet op de digicorder daar werkt alles perfect.
Trek de modem eens uit de stroom 5 min en doe het met digicorder ook
log uit op de laptop en begin opnieuw
@wouterstockx zijn dit toevallig opnames die ouder zijn dan 30 dagen? Hou er rekening mee dat je enkel opnames die je op jouw Digicorder hebt staan binnen de 30 dagen kan bekijken via de TV-app of website. De oudere opnames moet je via de Digicorder bekijken.
Nee dit gebeurd ook bij recente opnames van 1 dag oud maar ik heb nog niet geprobeerd om alles opnieuw op te starten.
Oke het is opgelost het lag aan de pc er zat ergens een virus op. Dus heb ik de pc gereset en nu gaat het heel goed.