Beantwoorden
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Complimentendag Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

Goedenavond

Wij kijken altijd tv via een laptop maar de laatste tijd hebben wij altijd maar last indien wij een opname bekijken van momenten waar er plotseling staat "niet beschikbaar hier heb je een abonnement voor nodig". Kan ik hier iets aan doen?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet tv via webbrowser

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6193
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

@wouterstockx 

Gebruik je nog de digicorder en heb je toegang tot de tv app gekregen of heb je de tv box en kijk je al vanaf het begin via de tv app ? 

Dit is wel belangrijk te weten want er zijn op dit moment veranderingen bezig waardoor iedereen met de digicorder enkel nog de tv app kan gaan gebruiken en geen Yelo tv meer. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5296
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

@patrick37 

Dat gaat het probleem niet zijn hoor. Wanneer je Yelo TV nog probeert start die gewoon niet. Die boodschap van dat abo komt er in dat geval heus niet.

Ik zou eens moeten opzoeken maar ik heb al posts zien langskomen met hetzelfde probleem ... (die melding van dat nodige abo dus ..)


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Complimentendag Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

Wij hebben één digicorder en een laptop waarmee er wordt gekeken via de website "telenet.tv " maar wij hebben veel last van het scherm "niet beschikbaar u heeft hier een abonnement voor nodig" op de laptop niet op de digicorder daar werkt alles perfect.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Berichten: 3976
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

Trek de modem eens uit de stroom 5 min en doe het met digicorder ook

log uit op de laptop  en begin opnieuw

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7666
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

@wouterstockx zijn dit toevallig opnames die ouder zijn dan 30 dagen? Hou er rekening mee dat je enkel opnames die je op jouw Digicorder hebt staan binnen de 30 dagen kan bekijken via de TV-app of website. De oudere opnames moet je via de Digicorder bekijken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Complimentendag Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

Nee dit gebeurd ook bij recente opnames van 1 dag oud maar ik heb nog niet geprobeerd om alles opnieuw op te starten.

0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Complimentendag Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Opname bekijken via telenettv.be geeft foutmelding

Oke het is opgelost het lag aan de pc er zat ergens een virus op. Dus heb ik de pc gereset en nu gaat het heel goed.