42203
netweters
|
18615
gesprekken
|
20107
vragen
|
Foutmelding op de telenet tv app bij live kijken:
Niet beschikbaar
Deze video kan niet worden afgespeeld. 2001.
Probleem stelt zich sinds gisteren. (14-10-2024) programma van start bekijken lukt wel.
Zoals aangeraden op andere pagina’s werd DNS manueel aangepast naar 9.9.9.9, maar dit helpt niet.
Deze melding krijg ik niet op de telenet tv app op mijn iPhone.
TV: Sony Android versie 9
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de laatste beschikbare software-versie geïnstalleerd. Ik heb geen weet van een ‘smart’-optie.
Zonet ook een test gedaan op een andere TV (Philips) en ook daar krijg ik dezelfde foutmelding,
@NielsG Je hebt toch een smart tv 😉
Sorry heb me ook gemist, is op de Samsung tv’s dat er een nieuwe algemene software update komt dat iedereen dezelfde software heeft.
even over de Sony, kan zijn dat de Android versie niet meer wordt ondersteund en dus er een probleem ontstaat.
denk dat er Sony gebruikers hier meer kunnen vertellen,
heb op m’n Sony tv een andere versie staan en draai de tv app daar niet op, dus kan het niet even testen, sorry.
Ja, modem en routers werden herstart.
Al geprobeerd om andere DNS servers in te geven, omdat de foutmelding (code 2100) vergelijkbaar is met een topic dat intussen is afgesloten. Dit helpt dus ook niet,
Probleem stelt zich enkel bij live kijken in de telenet tv app. Geen probleem bij opnames of bekijken van start of andere apps. Zowel op sony als philips tv.
Op iPhone kan ik perfect live kijken. Op TV (android) lukt het mij momenteel niet.
edit, topic even opengegestaan had zich al vernieuwd dus dubbelpost
inhoud was
heeft u tv , eventuele router, en modem al eens even van de stroom gehaald en opnieuw laten opstarten?
verder, app al eens van de tv verwijderd ook en geherinstalleerd
TV, router, modem herstart.
De app werd op beide TV’s al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Hier zelfde probleem sinds gisteren met Telenet app op Sony TV. Live kijken werkt niet, opnames & terugkijk tv werkt wel.
Telenet app op Apple Tv werkt wel nog zoals het hoort
Best dat je het doorgeeft aan telenet via foto's via WhatsApp
en alle info er bij
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Dag Luc,
Dit heb ik intussen ook gedaan.
Tot op heden nog geen oplossing.
Response na contact met telenet via Whatsapp:
“Helaas is dit momenteel een algemeen probleem. Onze technicus zijn dit momenteel aan het onderzoeken en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.”
Het probleem lijkt intussen opgelost. Aanpassing door telenet waarschijnlijk.