24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb een TV-box en gebruik sporadisch de TV-app op mijn smartphone Samsung Galaxy A 50 en sinds vorige week ook via chromecast google TV op een Medion TV.
Dit werkte perfect tot gisteren. Nu werkt de app op mijn Samsung tijdens het tijpen van dit bericht plots terug. Op de chromecast krijg ik echter nog steeds de melding dat er iet
Titel gewijzigd door naam (Mathieu) | Vorige titel: Telenet TV app
vervolg: ...iets fout liep. Ik heb nochthans de stappen gevolgd (QR-code gescand en ingelogd met pincode) en kreeg de melding succesvol ingelogd. Helaas probeer later opnieuw.
De chromecast heb ik ook al eens opnieuw opgestart, zonder resultaat.
Iemand een oplossing?
Heb de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Heeft niet geholpen.
Je kan eens proberen gewoon je chromecast uit je tv te halen en terug in te steken. Je kan ook altijd contact zoeken met de klantendienst om eens navraag te doen wat de oorzaak kan zijn.
Misschien dat er nog andere zijn die hetzelfde hebben voorgehad maar dat kan ik je niet zeggen. Hier thuis werk ik zelf niet met de app enkel de website versie. En via die weg merk ik geen problemen op.
Ik heb de chromecast google tv losgekoppeld en daarna ook nog eens uit het stopcontact getrokken.
Beide acties zonder resultaat.
Op mijn smartphone werkte de app enkele dagen niet en plots weer wel.
Op de chromecast lukt het me om in te loggen via het scannen van de QR_code en het ingeven van de cijfercode. De app start op, maar ik krijg toch telkens de melding: Oeps er ging iets mis. Probeer opnieuw.
Netflix, youtube, ... werken wel. Enkel TV-app niet meer.
Hallo, ik heb het zelfde probleem als u. Ik heb de telenet klantendienst gebeld blijkbaar zijn ze op de hoogt van dit porbleem 'algemeen probleem'.
wachten is de boodschap
Twee dagen nadat ik het probleem gemeld had (15/11) kreeg ik een bericht van telenet dat ze er nog mee bezig waren.
Ondertussen zijn we weer 14 dagen verder en ik heb niets meer gehoord.
Ik heb begin deze week nog eens geprobeerd om in loggen en wonder boven wonder alles werkt terug. Had nog geen tijd gehad om het hier te posten.
Nu maar hopen dat het zo blijft.🤞
Bij mij zelf na de app te hebben verwijderd en opnieuw uit en in te loggen geen succes.
Ik gebruik wel de app op een android tv
Beste,
Hier exact hetzelfde probleem met Telenet TV app op Google tv (chromecast). Live kijken werkt, maar bij alle andere acties: 'helaas, er liep iets fout. Probeer het later opnieuw.' Die later duurt nu ook al een paar weken ...
Ondertussen is bij mij het probleem opgelost
@T-KOF schreef:Ondertussen is bij mij het probleem opgelost
En kan je ons vertellen hoe dat opgelost werd? Deze info kan zeer nuttig zijn voor anderen die in dezelfde situatie verkeren.