24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
2 dagen geleden de nieuwe Telenet TV geïnstalleerd op mijn Google TV , maar als ik de app 1 dag later opstart moet ik opnieuw aanmelden via de QR code...
Zeer vervelend, is dit een bug op de Google tv versie? Op de android phone heb ik er precies geen last van...
Thnx
@on4ciq Heb het idee dat dit is doordat alles wordt omgezet naar de tv app, en ook dat er nu meer kijken via app, kleine overbelasting op drukke momenten.
ik moet ook elke dag inloggen op tv app site online wat voor de samenvoeging van de yelo app naar de tv app nooit gebeurde.
in de app moet ik dat ook soms doen.
Ik had zondagavond problemen op mijn apple tv, overbelast netwerk, ook op mijn ipad, ik kon wel makkelijk opnames bekijken
Ik heb onlangs een Chromecast met Android TV gekocht en wou even via Telenet TV app testen voor ik naar Flow overschakel maar ik zit ook met het login probleem 😒
We gebruiken onze Apple TV om Telenet en andere apps te gebruiken. Telenet TV box is aangesloten zowel UTP als Coax maar geen tv. Lang verhaal kort living en eetruimte zijn geswitched. En Telenet box ligt onder een kast in de eetruimte. En het werkte bijna een jaar perfect, tv kijken via Apple TV via de Telenet app weliswaar soms opnieuw inloggen via QR en dan 6 cijferige code. Maar nu sinds een paar weken is dat letterlijk 4 à 5 keer per dag. Echt om crazy van te worden.
Ik heb ondervonden dat je de melding 1 tot 3 keer kan negeren door op de back toets van uw toestel te drukken.
Dit is getest zowel op een Android TV box of de nieuwste Chromecast.
Op mijn Dossier bij telenet nog geen enkele reactie ontvangen.
Hetzelfde probleem.
Op Google TV is het 1x om de zoveel dagen met QR code en dan keuze uit 2 accounts?
Op PC is het elke keer ik de web app opstart, moet ik op knop aanmelden klikken en dan keuze uit 2 accounts
Geen idee waarom ik moet kiezen uit 2 accounts...
Je hebt 2 toestellen (2 digibox of digicorder of 1 tv met kaartje )
het heeft geen belang
Op de PC krijg ik zo om het uur de melding dat het fout gaat en ik moet Telenet TV opnieuw opstarten. Heel vervelend, want hij onthoud ook niet waar ik was. En dat was meestal tegen het einde van een programma hetgeen betekent dat ik, als ik het einde van dat programma wil zien, dat programma opnieuw vanaf het begin moet zien waarbij al die reclame opnieuw niet doorspoelbaar is.
Leuk is anders ...
Toen de Yelo TV nog werkte op PC was dat allemaal geen probleem .... ☹️
Doet Telenet hier eigenlijk iets aan? Wel leuk om hier reclame te maken voor nieuwe apps, maar zorg ervoor dat ze dan WERKEN!
Zeer irritant, wel tot 5 x week opnieuw aanmelden op de google TV, soms zelfs tijdens het kijken valt de brol uit en moet je aanmelden
Hoi , ja sorry, was ook niet op direct op jouw bedoeld , eerder op Telenet zelf... Wel leuk dat ze hier dingen posten, maar oplossingen bieden gaat helaas niet
Geen probleem hoor, had het niet zwaar of persoonlijk opgevat 😉
En ik doelde er ook een beetje op dat hetgeen je aanhaalde de laatste tijd enorm veel terug te vinden is op dit forum. In verschillende domeinen ...
De app er af gooien en terug installeren
Was het maar zo simpel
De Telenet tv app op de Google TV heeft vorige week een update gekregen , en ik moet zeggen, tot nu toe eindelijk een stabiele app, laden van live TV gaat een pak sneller, geen meldingen meer gehad om QR code te scannen... Laten we hopen dat het zo blijft... Werd ook tijd!!
Goed werk Telenet!