Beantwoorden
Sebastiaan85
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Telenet flow - Geen toegang

Ik betaal al twee weken voor Telenet tv flow en krijg steeds als foutmelding : geen toegang tot telenet tv flow… de klantendienst via whatsapp heeft al drie keer mijn abonnement hernieuwd (krijg steeds een bevestigingsmail) en nog steeds niet. Ik heb zelfs gisteren nog betaald voor streamz in mei en de laatste persoon heeft mijn abonnement opnieuw geactiveerd zonder streamz… nu betaal ik al voor twee diensten waar ik geen toegang tot heb… 

heeft er nog iemand hetzelfde meegemaakt en hoe is het toen opgelost geraakt?

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet flow - problemen met app

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet flow - Geen toegang

Ik kan je enkel maar adviseren om de klantendienst te blijven "lastigvallen". Misschien doe je dat beter via Whatsapp, dan heb je een geschreven spoor, ook van hun antwoorden, en hoef je niet eindeloos naar een wachtmuziekje te luisteren om daarna nogmaals vijf keer doorverbonden te worden ...

Of eens een Telenet Centre binnenstappen, wie weet kom je daar een competent medewerker tegen die je kan helpen..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Telenet flow - Geen toegang

Ook ik doe dit steeds  de klantendienst contacteren via Messenger. Je hebt dan inderdaad steeds een geschreven "log" waarop alle medewerkers hier steeds op kunnen terug vallen wanneer je nadien andere persoon hebt die je wilt helpen.
Uiteraard wanneer het in orde is proberen om een compensatie te krijgen want dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn dat je betaalt om iets waar je niet kunt van genieten.

Laat ons eerlijk zijn.... Telenet is al duur genoeg 😉 !

0 Likes